MAGUN Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Her er årets versjon av Golfen min! Den er fortsatt ikke helt ferdig ,men det begynner i alle fall å ligne noe nå. :) Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Meeeget pen! Hva er det som ikke er ferdig med denna? Så relativt bra gjennomført ut og ferdig spør du meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hey..Ny front eller...? Fett!! :D Har du hatt frontmontert IC hele tida? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Meeeget pen! Hva er det som ikke er ferdig med denna? Så relativt bra gjennomført ut og ferdig spør du meg :) Har ikke fått sveiset halvmånen i panseret etter at jeg byttet grill, og stereoen skal få en ny look i sommerferien. Men gjennomført det er den :) Hey..Ny front eller...? Fett!! :D Har du hatt frontmontert IC hele tida? Frontmontert IC, satt jeg på i vår, sammen med 3" dp og 3" racecat og Ferrita eksos. Fangeren og grillen fikk jeg på i helga ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 meeget pen bil, felgene kledde bilen sykt. ligna litt på bbs lemans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Pent! Flere bilder :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
007solberg Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 veldig bra mister! åssn dekk-dim er det du opererer med egentlig? hum... allefall extreme naais! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 meeeget pen bil :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 19" felger=) det er vel bare å si: fet bil=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Takk folkens! Kjører 215/35-19 på 8.5" felg så det blir akkurat passe strekk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hey..Ny front eller...? Fett!! :D Har du hatt frontmontert IC hele tida? Kjenner du igjen fronten? Hehe.. Var den du skulle fikse til meg, hehe.. MAGUN: Drit fet front.. Tittet på denne selv og hadde tenkt til å bestille den, men valget falt på DJ miksebord og spillere.. Hehe.. Hvor handlet du fronten? Hørte rykter om at de som produserer fangeren hadde lang leveringstid.. (Sier ikke navnet i tilfelle du ikke vil røpe det) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg handlet den hos BS bildeler i Sandefjord, importøren hadde tilfeldighvis en på lager så det tok knapt to uker før jeg fikk den! Men Dietrich har dårlig rykte på seg for lang leveringstid ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Har du spacet eller valset noe foran med tanke på 8,5" felg med 235 dekk? Hva er ET forresten? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har ikke spacet noe foran nei, et30 med 215/35 dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 En av mine favoritter blant Golf IV'ere i Norge..:thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg