kaliber Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Ja det så litt rart ut med Skikkelig dyp felg bak og og helt vanlig foran. Og leppa kunne vært penere egentlig. Men ellers kjempepen! er penere med kant på begge ja.. men bilen kler også dette, uten kant fremme er med på å "gjøre" bilen mere bred enn vanlig:) det bedrar synet.. synes igrunn det er fett jeg m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 OT: kaliber, verdal? mulig det var golfen din som stod uttafor bunnpris i halv 8 tida lørdag? svingte en kompis oppom verdal (nesten aldri vært der jeg) og det stod en fin 3'er, svart, uttafor bunnprisen ved stasjonen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 så denne golfen i Støren litt før trondheim i går:) da jeg var der å henta Lambodører til golfen min,. så fin ut den der gitt:):) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 ville spart meg får de stygge markeringslysa nederst på fangerene men hehe ellers bra:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg