BIG1 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hepp, har 4 nøkler til bilen.. alle kan man låse opp og lukke dører med. Begge defa kontrollene funker. Men en siste nøkkelen som er ringet rundt med rødt, er funker ikke noen av knappene (selve nøkkelen funker ja), hvordan får jeg fikset det? Liker ikke at ting ikke funker:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Det begynte å bli dårlig batteri på min forrige nøkkel. Skiftet batteri og det ble som nytt. Samme nøkkel ja.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hmm, den lille lampen på nøkkelen lyser jo når jeg trykker inn en knapp da.. kanskje jeg må programmere nøkkelen.. men vet ikke hvordan jeg gjør det. bmw e36 318i 1995 Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Fant dette et sted: -Sett nøkkel i tenninga og vri om til radioen skrur seg på. (1 skritt blir vel det) -Skru av tenning igjen -Ta ut nøkkel -Hold inne "låseoppknappen" på nøkkelen og trykk 3 ganger på låseknappen. Slipp begge knappene samtidig. -Bilen skal nå kvittere ved å låse, og låse opp igjen. (-nøkkel nr. 2, gjenta punktet over rett etter en har tatt nøkkel nr.1. -Bilen skal nå kvittere ved å låse, og låse opp igjen.) *ut å prøve* Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hmm, nei dette funket ikke. Lampa på nøkkelen begynte å blinke mye under prosessen da.. men bilen kvitterte ikke tilbake. Noen i Trheim som kan fikse dette?:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Den blinket på meg også, men siden batteriet begynte å bli dårlig fikk den ikke god kontakt meg bilen.. Etter batteribytte ble den som ny.. Dra til din lokale BMW forhandler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg