henrix Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 er det utrolig mye jobb med å lage styling? og ca hvor mye koster det? :) har du noen bilder av den 460'n du hadde, liggende Thunder? hadde vært gøy å se :) prøvde de gamle linkene dine men de funka ikke ;) hehe Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-magnus- Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 har ikke greie på å lage styling selv men SVÆRT intressert i styling til 460.. har faktisk ikke sett noe styling til den.. thunder lager framfangere da..(viss du trenger liksom) :):) Siter Mazda 626 coupe 2.2i 12v 1990 http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=3636&postdays=0&postorder=asc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hadde vært stilig og finni ut åssen man lagde det hehe ;) hadde vært fett å sett bilde av Thunder sin gamle bil ;) jeg skal kanskje kjøpe meg en 460 2.0 :) er det en god bil eller? :) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Video med tidligere bilen til Thunder. Fet 460 :) http://videos.streetfire.net/search/volvo+golden/0/wm/E49AD317-E961-43B4-8C37-AF1CDCEF90AE.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Kan se om jeg klarer å hoste opp et bilde i løpet av helgen. Bilen er forresten solgt og jeg vet ikke hvordan det står til med bilen, nesten så jeg har lyst å kjøpe den tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Thunder, er du villig til å prøve deg på framfanger til 300-serien også? Send PM, hvis du er interessert.. (Jeg kan meget mulig dra endel kunder fra Sverige, England og Holland også.. ;) ) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det kan du sikkert gjøre men jeg har ingen 360 å ta mål av pr. dags dato. Det får jeg heller komme tilbake til seinere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hvor i Norge bor du? Kan se om jeg vet om en 300 som kan stå til "disposisjon" og bli tatt mål av.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Byen mellom de syv fjell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Bor i Bergen ja. Tvilsomt om jeg i det hele tatt får tid til noe sånt men jeg skal undersøke litt ang. mål på akkurat den bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Det hadde vært knall:) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Det blir nok ikke noe støping av styling nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Har lyst til å kjøpe meg en 460 igjen. Og lage noe mer ekstremt enn forrige prosjektet. Gjerne en turbo og svart. Noen som har noe til salgs som ikke har gått en kvart million km. og er svart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betek Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Styling til denne bilen er ikke lett å finne.. eneste alternativ er å bygge om golf-styling.. eller finne ett universal-kit og tilpasse.. Men personlig synes jeg ikke det blir noe fint. Volvo HAR faktisk hatt styling til 460 - 440 serien. Har selv sett dem i katalog hos Bilia på Hamar.. Kit'et er dessuten gått ut av produksjon, og kostet i sin tid 17 000,- ulakkert. Det var ett rally-kit.. med ett veldig "volvo-preg" over det.. skal se om jeg ikke kan få ordnet ett bilde av det fra katalogen hos Bilia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo460 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hei Thunder meg som var borte å snakket med deg :) har søkt litt på nettet og er veldig klar for å gjøre noe. for se hva det blir til. kommer med mer info hvis det blir noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg