Marvil Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Har tenkt at omreg.avgiften er vell greit å få betalt,slik at bilen blir stående på meg?? Om du leverer inn skilt og salgsmelding, ligger bilen i systemet som solgt til deg, men ikke omregistrert. Omregistreringsavgift betaler du når du skal ha ut igjen skiltene, siden satsene på denne avgiften varerierer, og du ikke vet hva du må betale når du skal ha igjen skiltene.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hehe, billig er det ikke, nei.. :DSkulle ikke du ha Golf 3..? Jo..:) Veier ikke den mer enn 1200kg? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Min 1,8 liter med 5 dører har egenvekt på 1080kg ellerno.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det gikk heldigvis greit å levere inn skiltene uten å betale verken årsavgift eller omregistreringsavgiften...:) Takker for svar!! Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg