bj0LL Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Om noen vet om hvor det fortsatt er mulig å få tak i 8pins DIN til phono overgang? Skal brukes på en gammel pioneer gm-3000 forsterker ;) Siter '85 Audi 100 quattro x - '84 BMW 728i x - '90 Honda Accord 2.0 x - '85 Audi 90 2.2 x - '86 Golf GTi x - '91 Toyota Corolla xli 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Det burde vel være en sak for din lokale bilstereospesialist? Eventuelt Pioneer Norge A/S Inc. Ltd. ® © Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0LL Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Problemet er at det er 2 måneders leveringstid. Så jeg lurte egentlig bare om noen visste om en plass de har de på lager Nu :) Siter '85 Audi 100 quattro x - '84 BMW 728i x - '90 Honda Accord 2.0 x - '85 Audi 90 2.2 x - '86 Golf GTi x - '91 Toyota Corolla xli 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 2 måneder!? Hva i all verden har de røyket? Prøv Hi-Fi klubben, HiFi-center-kjeden, og hvis alt annet svikter; bestill fra Ljudia eller MDS . Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Om du er litt hendig, så lager du det selv. Du har sikkert en gammel phonokabel som du kan kutte i to, og lodde fast på DIN-pluggen. Husker ikke pinnekonfigurasjonen, men det finner du garantert om du søker på Google. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by Bisarre Om du er litt hendig, så lager du det selv. Du har sikkert en gammel phonokabel som du kan kutte i to, og lodde fast på DIN-pluggen. Husker ikke pinnekonfigurasjonen, men det finner du garantert om du søker på Google. Sikker på det er same signal? Eg tenkte same tanke eingong, men fekk beskjed om at eg trengte ein signalforsterkar mellom komponentane. Men skulle eg gå andre vegen derimot, kunne eg gå direkte. Signalforsterkaren kosta 500,- ellerno, meir enn forsterkaren var vert. Rett meg hvis eg tek feil no, er ikkje sikkert eg høyrde rett... Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by Skaftetryne Sikker på det er same signal? Eg tenkte same tanke eingong, men fekk beskjed om at eg trengte ein signalforsterkar mellom komponentane. Men skulle eg gå andre vegen derimot, kunne eg gå direkte. Signalforsterkaren kosta 500,- ellerno, meir enn forsterkaren var vert. Rett meg hvis eg tek feil no, er ikkje sikkert eg høyrde rett... Trur nok at du trygt kan prøve... Enten blir signalet for sterkt, slik at det vrenger. Da må du være forsiktig. Eller så blir det for svakt. Det er i hvertfall ikke farlig. Uansett... Det er jo noe gammelt ræl han har. Så ting kan jo umulig være så veldig viktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg