BIG1 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hei, i dag tenkte jeg å få fikset det ene baklyset som ikke funker, men etter å ha sett på pæra og prøvd en annen så funker den fortsatt ikke.. Se bildene her, det mangler jo en lening her.. og åpentrommet der det ikke skal være ledning så er det jo! Se bildene så skjønner dere tegninga.. hva skal jeg gjøre?? Fortsatt bare det ene lyset som lyser:( Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Byttet baklykter eller.no? Hvorfor er pluggen annerledes? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Nei jeg har nylig kjøpt bilen.. tenkte at det kanskje bare var pæra som var litt ødelagt.. aner ikke hva som har skjedd her.. får spørre en kompis om jeg får låne lykta hans.. for baklyktene på alle e36 cabriolet er vel de samme? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg