Morgis Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Ønsker å kjøpe original frontspoiler til Bertone/GT eller originalspoiler til alufangeren. Er også på utkikk etter original Volvo 200 bagasjelokk vinge 24.09.06: Da ser det ut til at jeg har skaffet meg deler fra usa :) Mangler nå kun bagasjelukevingen. Trenger ikke å være i god stand da den må pusses ned og lakkeres uans. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Eg har en original 940 vinge. Er bare en trekant på midten til festing, forhold til 200 vingen.. men ellers lik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Eg har en original 940 vinge. Er bare en trekant på midten til festing, forhold til 200 vingen.. men ellers lik er et alternativ hvertfall, men vil helst ha 200 vingen. Ingen som har dette å selge? :( Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Den spoileren du er ute etter? Vurderer å selge min. Bud? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Mye gir du for den? Er strøken bortsett fra litt sprukken lakk, men du må vel lakke den opp uansett :): Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Mye gir du for den? Er strøken bortsett fra litt sprukken lakk, men du må vel lakke den opp uansett :): jeg vet egentlig ikke hva disse vingene ligger på i pris på bruktmarkedet. Har nå sett dem fra 400kroner og opp til hytt og gevær :) Lakkeres skal den uans så trenger såklart ikke å være strøken. Men må ha festene og det som trengs Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Ja festene og alt har jeg jo ;) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Mangler nå kun bagasjelukevingen. Trenger ikke å være i god stand da den må pusses ned og lakkeres uansett Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 han hadde jo? ikke kjøpe av han? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Jeg kjøper ikke gull.. Skal bare kjøpe en spoiler jeg :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Eg har en original 940 vinge. Er bare en trekant på midten til festing, forhold til 200 vingen.. men ellers lik Har fortsatt denne vingen.. Den kan du få til den prisen du vil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Har fortsatt denne vingen.. Den kan du få til den prisen du vil... jotakk, men føler at en 200 må ha en 200 vinge. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg