Boosti Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg skal snart kjøpe meg en caravelle t3 1,6td. Planene er og monteren intercooler og oljekjøler, for og så skru opp turbotrykk og bensintrykk.. Men det er ikke mye plass til en intercooler bak på cravellen, og for at den skal få nok luft må den henge bak motroren, nesten under fanger. Derfor trenger jeg en cooler som er lang men ikke høy. Trenger ikke no nytt fancy greier til den gammel diesel lørja, så prøver og finne en intercooler fra en anna td bil. Noen som vet om en bil som har en sånn type intercooler orginalt? Jeg tar også gjerne i mot tips om hvor man får kjøpt en sånn type cooler ny. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 http://www.jma.no har kansje noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Citroen CX 2.5 TGD har en som sikkert hadde passet bra,den er lang og sikkert passeleg tynn(kansje en 8x8cm eller 10x10cm i høgdexbredde) .Lengda er vel en litt over halvmeteren viss eg hugsa rett. Har en slik liggende....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Takk for tipset.... Fant en side med diverse intercooler...disse var jo i passe størelse Ford Mondeo TDCI VW Sharan Mercedes E-Klasse (W210) CDI Ford Sierra Cosworth 2wd BMW 160Kw diesel BMW 525 TDS E36 Mercedes A-Klasse 190 CDI Porsche 944 Turbo Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 ikke for og være negativ, skru opp bensintrykk på en diesel bil? ;) Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 ikke for og være negativ, skru opp bensintrykk på en diesel bil? ;) Hehe...har ikke helt kommen over, overgangen fra bensin til diesel enda. Tar litt tid det, kommer vel til og bruke ordet "stoppe og fylle bensin" et par uker etter jeg har fått meg diesel bil...hehe Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg