Gå til innhold

1998 Integra Type-R Phoenix Yellow selges!

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Etter mye tenking siste måneden siden jeg mista lappen har jeg tenkt endel og kommet fram til at jeg vil selge integran! Grunnen til dette er at jeg nå har sjangsen til å bli kvitt endel lån, samt spare opp penger til den grombilen jeg alltid har drømt om.

Så for dere som er intr så kan dere skaffe dere en integra som garantert skiller seg ut.

litt info:

-nylakkert fra sort til Phonix Yellow April 06, bytta farge i dører osv.

-eu ok mai 06 uten feil.

-full service vinteren 05 med registerreim bytte osv...

-tectyl behandla vinteren 05

-påkosta ca 70.000 siden jeg kjøpte den i oktober 05

-Naf test sommer 2005

-gått 85000km

110% strøken med lav km.

Full historie på bilen, 2 eiere før meg, eldre mann i italia og en ung mann i ålesund føre meg.

Dette er en bil som vekker utrolig masse oppsikt.

ting som er gjort med den er:

Show/hverdagsfelger Tenzo-R Mach 10 17x7 ET42 5x100/114.3 Sort med 205/40/17 dekk

Bane/vinterfelger 15" hvite Enkei

Hellakkert og bytta farge til Phoenix Yellow (lakkert i dører, tanklokk, bagasjerom)

s2000 startknapp

K&N Kone filter

HKS Power Silent Catback (2,5" rustfritt fra catalysator og med 5" endestuss)

Omp stabstag bak på dempertårna

Omp Pedaler

Omp Veloce 3 Punkts gateseler

OEM Skvettlapper (ikke montert for øyeblikket)

Sparco Stoffmatter i sort med rød kant

Plastsveisa tåkelys hull i bakfanger

Sveisa igjen hull til antenna på bakskjerm

Fjærna vindusvisker på bakruta

Carbonfiber Panser (original panser har jeg liggans, men fortsatt i originalfargen sort)

Panserlåser

Tenzo-R Shortshift

Kenwood cd/mp3 spiller

++

Selges for 229.000,-

Ferdig pruta!

for dere som er intr så er tråden om bilen min Her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=112805

For masse bilder og info gå på http://www.azzido.no

A24.jpg

A23.jpg

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for jævlig at du må selge bilen da.. :( men sånn er det nå bare når du har trødd på deg noen leca blokker av noen sko.. ;P

må ikke selge, men vil gjøre det for å få ned endel lån nå som jeg ikke har behov for bil samt at jeg kan spare opp til noe grommere neste sesong...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil påstå at prisen er helt ok. ikke skam billig, men langt ifra dyrt! fin bil er det i allefall!

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT men hvordan mista du lappen og hvor lenge blir du busskort eier? :o

Tror denne sier nok? ;) http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060606/NYHETER/106060214&SearchID=73249346731172

kort fortalt, vi kom til en 2 felt hvor vi gassa på forbi noen biler... la oss ned i fart igjen... men så en bil langt framme som vi kunne rekke å komme forbi så vi ga på igjen og kom oss forbi... resultatet da ifra up blei snitt fart på 144/ over 1km målt på meg... med tanke på at vi lå en stund i fartsgrensa så kan dere nok tenke dere selv til farta med tanke på snittet som blei målt...

så flaks i uflaks at de målte snittfart ;)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider