Gt-4-Ever Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg lurer på hvordan dere bygger opp et nytt gulv i bagasjerommet. Mitt ligger å rører på seg og bråker. Hva kan jeg legge mellom slik at det ikke blir noen ulyder? Poenget er at jeg skal ha mulighet til å fjerne gulvet å komme til stepphjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Lag en ny plate av MDF og trekke den med filt :) Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg la noen sånne billige ræl matter fra biltema under gulvet mitt. De har så og si ingen lyd dempende effekt i forhold til bass og støy uten i fra.. Men de sørger for at gulvet ikke lager lyd. Et par andre punkter er og sørge for at gulvet passer akkurat oppi bagasjen så det ikke sklir rundt, skru det fast er heller ikke dumt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg