Helten Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 hei. er ganske ny med dette RC greiene. kjøpte meg en kyosho bensin bil bygge sett som eg etter maange timer klarte å få sammen og kjørt litt med før den ble stående i ro en stund etter et lite uhell;) etter noen måneder når eg hadde tatt meg tid til å skaffe delene eg trengte og fikk alt på stell igjen ville ikke bilen starte.. har skrudd opp og ned på den der store svarte skruen på motoren for å se om noe skjedde uten å lykkes... er det noen grunnstilling på slikt?? er det noe jeg bør skjekke, som er vanlig problem? takk for alle svar. håper det kan hjelpe.. hadde vært kult å spinne litt rundt med den igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 sjekk glødeplugg/gløder evnt bytt bensin på den. Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 les der: http://forum.radiostyrt.no/ mange som har lurt på det samme.. jeg vet ikke grunnstillinga på motoren din. men skal stå i noe ark du fikk med!:) men bytt besin å se på pluggen gløder.. å lad gløderen helt full.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 prøv og kanskje ett par dråper fuel nedi pluggen og prøv. funket for meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 dinge2 skrev: prøv og kanskje ett par dråper fuel nedi pluggen og prøv. funket for meg:) nedi pluggen?:S altså oppå pluggen? nedi ned pluggen er? el ned under pluggen? har du forensten prøvd å holde foran eksosen, altså tette røre med en finger, å dra et par ganger i snora.. så prøve å starte? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 MoRt1N skrev: nedi pluggen?:S altså oppå pluggen? nedi ned pluggen er? el ned under pluggen? har du forensten prøvd å holde foran eksosen, altså tette røre med en finger, å dra et par ganger i snora.. så prøve å starte? Selvfølgelig under pluggen...skru den ut,drypp noen dråper nedi,skru den nedi igjen.og prøv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 dinge2 skrev: Selvfølgelig under pluggen...skru den ut,drypp noen dråper nedi,skru den nedi igjen.og prøv. blir som å trykke på pumpa på tanken. eller holde foran eksosen å dra.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helten Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 har jo ikke hat start på bilen mer enn 5 ganger sikkert før eg krasjet an.. kan glødepluggen slutte å virke sånn plutselig uten videre etter så kort tid..? hvordan se om den gløder?? ta den ut og se på den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Helten skrev: har jo ikke hat start på bilen mer enn 5 ganger sikkert før eg krasjet an.. kan glødepluggen slutte å virke sånn plutselig uten videre etter så kort tid..?hvordan se om den gløder?? ta den ut og se på den?? kan slutte å virke brått den ja.. du skrur den ut.. å setter den i gløderen.. å se om den er symetrisk.. er det en bitte liten knekk.. funker den ikke.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 dinge2 skrev: se etter om det kommer gnist/glødong fra pluggen mens den står i. ta den ut,sett den intil toppen å se om det gnistrer/gløder... og husk å dra i snora. hvis ikke så skjer det ikkeno;) er du helt kanot? GLØDER skal den om du tar pluggen på glødern, trenger da ikke dra i noe snor da? og Gnistre? Klabb! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Rolig.. han prøver da bare å hjelpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Olsen_nissan skrev: Rolig.. han prøver da bare å hjelpe:) det der hjelper like mye som om han skulle ha testa om det var gløding på gløderen med fingern...... Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianMk2 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Hvilken Kyosho modell har du kjøpt? Jeg har noen grunninstillinger til noen Kyosho biler.. Hvordan motor har du på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg