Gjest kentiver Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Har en 1.8Gl, har aldri hatt noe særlig problemer med den, annet en småkakling av å til når den er kald. Byttet eksosanlegg forrige helg, satt på et Simons effektanlegg, og etter det så har bilen blitt litt vanskelig å starte. Skulle starte den ista så holdt jeg på i minst 1 minutt før den endelig startet, og når den først startet så fjusket den til den ble litt varm:( Why??=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Tennplugger, pluggledninger, batteri, choke.. Muligens dårlig jording? Tør ikke si mer nå:P Men, kan være greit å se det jeg nevnte ovenfor;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hehe, joa, har tenkt på de tingene. Men bare syns det var rart at de skjedde akkurat når jeg hadde byttet eksosanlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Lag en ekstra jordings ledning fra batteriet og ned paa starteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg