Gå til innhold

Hvilke felger passer best til 230CE ??


MB230CE

Anbefalte innlegg

felga der er råe.

så på de på ei dekk sjappe:D

 

er det din bil i avataren??

 

grooooom farge:D

 

Helt enig, Fælgan e drit rå, håpe bare dæm bli like rå på merca. Til info så skal jeg beholde farven etter all rust og så bulker er rettet og den går i lakkboksen.

 

Men hva mener du om det er min bil i avataren??

(skjønner ikke helt)

Mercedes 230CE 87mod Fineste karoseriet laget

Mazda 626 stv 2,0 I GLX(konebila mi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har fælgan komme, MEN butikken hadd bare bak dekkan, ikke for-dekkan. Det vist seg at det va bestillingsvare, og får dæm ikke før neste torsdag, så får smør mæ me tålmodighet te da.............. violin

Men hær e bilda av ny feælgan

 

Hær e fælgan i gangen før montering

HPIM0562.jpg

Må senk bila forsiktig for å se om det går. Det gikk utrolig bra me 255!!!!!!

HPIM0567.jpg

Kjøre forsiktig ut for å sjå dæm i bedre lys

HPIM0571.jpg

Syns det ble meget bra æ............

HPIM0570.jpg

Sjekk forskjellen mellom gammel og ny.

HPIM0572.jpg

fra 215 te 255 gikk fint det, nesten, må nok valse 1 cm eller 1,5 trur æ

HPIM0569.jpg

 

 

PS dæm gamle fælgan e til salgs 17" 40/215 2500,-

Mercedes 230CE 87mod Fineste karoseriet laget

Mazda 626 stv 2,0 I GLX(konebila mi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke fargekoden, men har fått høre fra en tidligere eier at det skal være en mercedes farve. Jeg skal hel lakere bilen når jeg er ferdig med grunnarb. og da må jeg vel sette med ned med farvekartoteket til MB og lete slik at jeg finner farven for den er drit råååå spør du meg........

 

blir meget pent det derre m'm :D

 

 

Hvilken farge er det på bilen ? så dritt fin ut :D hehe

Mercedes 230CE 87mod Fineste karoseriet laget

Mazda 626 stv 2,0 I GLX(konebila mi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, Fælgan e drit rå, håpe bare dæm bli like rå på merca. Til info så skal jeg beholde farven etter all rust og så bulker er rettet og den går i lakkboksen.

 

Men hva mener du om det er min bil i avataren??

(skjønner ikke helt)

 

 

hehe.

lurte på om det var din bil.

er mange som har av andres biler:P

Masse mb deler selges, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble fet med de felgene, husk å se på blå fargen som er til SLK, de på mercedes har sikkert en gammel brosjyre liggende med navnet på fargen for da blir det lettere så du slipper å bla igjennom alt som er av fargekart. :) Hilsen Tidligere eier :) hehe... Fikk lyst på Coupe igjen nå, savner groom bilen... Men får se til våren er jo snart ferdig med det prosjektet jeg har nå. Må jo ha et til, en bil er en for lite! :)

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble fet med de felgene, husk å se på blå fargen som er til SLK, de på mercedes har sikkert en gammel brosjyre liggende med navnet på fargen for da blir det lettere så du slipper å bla igjennom alt som er av fargekart. :) Hilsen Tidligere eier :) hehe... Fikk lyst på Coupe igjen nå, savner groom bilen... Men får se til våren er jo snart ferdig med det prosjektet jeg har nå. Må jo ha et til, en bil er en for lite! :)

 

 

Er ganske fornøyd med felgene selv også, har bilder av den med alle hjula på, skal prøv å få dem på nett snart.

Skal ta meg en tur innom ei Merce sjappe her oppe jeg før jeg begynner å bla igjenom farve kartoteket. Takk for tipset

 

PS regner med du har kjøper deg merce snart no....

Mercedes 230CE 87mod Fineste karoseriet laget

Mazda 626 stv 2,0 I GLX(konebila mi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å kjøpe en svart coupe føre helga som var meget nice til 50.000kr, men var solgt, får gjøre ferdig Golf II Vr6`en nå først. Så etter planene blir det coupe til våren, og total resturere det, beste tiden og skru er om sommeren da det er godt og varmt selv om jeg har garage og varmekanon, men bedre plass ute i sola :) og da blir det 500E motor noe som var planer da jeg hadde den du har.

 

Raymond

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGET FIN den der ja.

Skal gi merca mi facelift jeg også. Lykter og grill....

Men hvor mye har du senka den. Min er 40 mm nå, men lurer på om jeg nå lavere???????????

Og vilken dim kjører du på?? (Dekkene altså)

Mercedes 230CE 87mod Fineste karoseriet laget

Mazda 626 stv 2,0 I GLX(konebila mi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å kjøpe en svart coupe føre helga som var meget nice til 50.000kr, men var solgt, får gjøre ferdig Golf II Vr6`en nå først. Så etter planene blir det coupe til våren, og total resturere det, beste tiden og skru er om sommeren da det er godt og varmt selv om jeg har garage og varmekanon, men bedre plass ute i sola :) og da blir det 500E motor noe som var planer da jeg hadde den du har.

 

Raymond

 

 

Hvordan er det med motor bytte i cupen?

Er det mye eller veldig mye arbeid (ledningsnettet må vell også byttes osv osv) eller??

 

Har en strøkan 300e motor på hånden sjø, men er i tvil....

Mercedes 230CE 87mod Fineste karoseriet laget

Mazda 626 stv 2,0 I GLX(konebila mi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår