Lindurt Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Hei! Jeg bestilte meg en svart emblemfri grill til stasjonsvogna mi, men vil selge den, da jeg har ombestemt meg (så ubestemt som jeg er;) og vil ha cromgrill i stedet for.. Noen som vil kjøpe? Gi bud da vel.............batlte 650 for den selv. Fikk den og har satt den på i dag, så den er helt ny:) :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Bilde av den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 http://galleri.slinkey.no] :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Uff, den badlooken var :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jeg har badlook på min 3b men har ikke emblemfri grill, skjærte bare ut for vw emblemet å det ble ikke så værst. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 klar for emblemfri jeg 300 + frakt så er den solgt. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Smaken er som baken, og bra er det! :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Den går ikke for 300 nei... til at den er helt ny er det litt for lite. :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 bare det at den koster 399 ny hos autospar.. http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000002dbp3B0653OE.html Så maks 350 :D Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Ja, det gjør den ja..!! Hm :p Kjøpte den hos Artracing jeg skjønner du, og betalte 664kr ink. frakt. Jeg spurte om å få tilsendt en i crom i stedet for også før jeg betalte, men fikk dette til svar: "Hei Linda, På grunn av alle forsinkede leveringer og diverse andre problemer vil vi avslutte vårt forholdt til FK. Denne forsendelsen var derfor vår siste og vi har ingen flere griller i crom på lager. Håper derfor at du kan bruke den svarte, evt selge denne til noen andre når du får tk i en i crome. mvh Knut" Ok, men da sier vi 350 + frakt da?:p :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg