Gå til innhold

Bilbutikker i nærheten av Oslo sentrum

Ranger emnet


Jarbra

Anbefalte innlegg

Kjære ekkoj og elgen-:

 

Jeg vil først starte med å si "velkommen til internett". Hvis jeg ønsker å gå i en bilbutikk for å handle bil, så er vel det min sak. Folk er forskjellig. Noen liker kanskje å lete i blader og på internett, mens andre liker tryggheten ved å handle gjennom forhandler.

 

Uavhengig av hvem man er, er det greit å holde seg til topic. Har man ikke noe positivt å bidra med, kan man like godt holde kjeft. Slikt skaper veldig dårlig stemning, og trekker kvaliteten på forumet ned. Når noen ønsker å få hjelp til noe, er det normal folkeskikk å ikke skjelle de ut.

 

Anbefaler dere å lese denne posten, spesielt avsnittet om å té seg.

 

Til alle andre:

 

Hjertelig takk for svar. :)

1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ekkoj og elgen-:

 

Jeg vil først starte med å si "velkommen til internett". Hvis jeg ønsker å gå i en bilbutikk for å handle bil, så er vel det min sak. Folk er forskjellig. Noen liker kanskje å lete i blader og på internett, mens andre liker tryggheten ved å handle gjennom forhandler.

 

 

hmm, du vil gå i butikker for å handle, men spør inni internett etter hvor du kan finne dem?

 

Neste gang foreslår jeg at du tester http://www.gulesider.no . Der får du svar med en gang, og alle er ukritiske.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, du vil gå i butikker for å handle, men spør inni internett etter hvor du kan finne dem?

 

Ja, virker det så veldig rart på deg? Det var jo enkelte her som klarte å gi et seriøst svar.

 

Har forøvrig sendt anmodning om å stenge tråden, da det har tatt helt av her. Takk skal du ha.

1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker det så veldig rart på deg? Det var jo enkelte her som klarte å gi et seriøst svar.

 

Jeg tror at du legger dette ut kun for å fortelle at du skal kjøpe deg fet bil...

 

Det er hva jeg tror, og jeg skjønner ikke denne tråden i det hele tatt. Hadde det vært en spesiell bil du søkte etter, greit nok... Men ikke når du søker bilbutikker i oslo-området...

 

Her har du komplett liste:

 

http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=bilforhandler+oslo

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker det så veldig rart på deg? Det var jo enkelte her som klarte å gi et seriøst svar.

 

Her kunne jeg skrevet et langt innlegg, men "arguing on the internet is kinda like the special olympics... even if you win, you're still retarded"

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at du legger dette ut kun for å fortelle at du skal kjøpe deg fet bil...

 

Du skal få lov til å tro hva du vil. At vil ha en oversikt over bilbutikker, betyr at jeg skryter? Nå tror jeg janteloven skal få en liten pause.

 

 

Takk! :)

 

Her kunne jeg skrevet et langt innlegg, men "arguing on the internet is kinda like the special olympics... even if you win, you're still retarded"

 

Smakløst.

1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår