Kingswood Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Har spurt på et par andre forum og spør her også, noen som har peil på disse bilene? Har prøvd å finne tester men det er håpløst. Jeg kjøpte meg en slik og er godt fornøyd hittil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hvis det er spørsmål om motor ,så kan det være greit å høre hos VW-folket da det er en VAG-motor i dieselutgaven. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kingswood Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Den sto jo bare i LT og jeg tviler på at LT forumet her er noe å satse på. Tror LT'n var noe tung for den motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Den sto jo bare i LT og jeg tviler på at LT forumet her er noe å satse på. Tror LT'n var noe tung for den motoren. nja ,men du skal ikke se bort fra at der er noen der med kjennskap til den motoren. min erfaring med vag-motorer er at det er ok så lenge det funker. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 motoren er bra den så lenge en kjører pent. toppene har en tendens å sprekke rundt ventilene.. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kingswood Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg holder meg under 2500 rpm stort sett så da skulle det vel holde en stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg