Nytern Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jadda.. Jeg trenger en sjaffis fra Tynset til Sogndal, har tilogmed bil som kan brukes til formålet. Skal hente en bil og har bare KJIPE kompiser som ikke gidder i helga. Tar 11timer med buss, ganske uaktuelt. Tilbyr selvfølgelig betaling. (Synes denne tråden hørte hjemme her, den er bilrelatert osv..) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jadda.. Jeg trenger en sjaffis fra Tynset til Sogndal' date=' har tilogmed bil som kan brukes til formålet. Skal hente en bil og har bare KJIPE kompiser som ikke gidder i helga. Tar 11timer med buss, ganske uaktuelt. Tilbyr selvfølgelig betaling. (Synes denne tråden hørte hjemme her, den er bilrelatert osv..)[/quote'] Hei. Hva med å legge ut dette på http://www.returbil.no mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Oi.. Det kan jeg jo prøve:) Aldri hørt om sida engang jeg. Takk :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Mjaa.. Vanskelig finne noe fra f.eks Trondheim til Sogndal. Lite lyst til å kjøre lenger enn jeg må for så å finne transport tilbake :) Så tilbudet står ved lag folkens. Betaler godt. Takk for tipset uansett:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R. Hansen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Ring meg på 47286918. MVH Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Fikk plutselig vite at årsavgift ikke var betalt etc på bilen. Da var det ikke aktuelt. Blir annen bil og har fått tak i sjåfør. Takk for interessen folkens, godt å vite at det er hjelpsomme folk her. Skal prøve være hjelpsom tilbake en gang. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg