clapton Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Nettopp kjøpt meg en a4 1.8ts.. er vant til cosworth bremser, og det kan ikke helt sammenlignes med det som sitter org på en 1.8 ts hehe.. jeg har seff sjekket klosser og skiver, alt ser veldig bra ut.. så tipper det bare er så "dårlig", men hva pleier folk her å bytte til slik at det "skrubber" litt bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 A8-specs er jo fint på A4 :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clapton Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 passer a8 bremsene over rett på spindla? eller må det spaces osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Skivene går på, men du trenger vel S4-calipter om jeg husker riktig, samt noen braketter. Finnes plenty kits med denne spesifikasjonen :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Trenger braketter fra Audi TT. Får ferdige sett fra bl.a ECS Tuning med Zimmermann-skiver og TT-braketter til en grei penge. :) http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?html=vehicle-home.html&make=Audi&model=B5%20A4&submodel=Quattro&engine=1.8T Siter 02 Toyota Hiace 05 Yamaha R1 - banesykkel 08 Honda CBR1000RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg