Stress87 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg har sett at det er mange volvoer som senker take, men han noen her sett en golf med senket tak? Jeg tror det hadde vært fett og ganske så unikt. Noen som har peiling om å senke ta i det heletatt? Er det låv? Går det an å få godkjent? Hvor mye kostere det? Hvem gjør noe sånt? Noen som vil photoshope det? Sorry for stort bilde. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Det er helt sykt mye arbeid, må bygge om nesten hele bilen :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Usikker på om det hadde blitt fett på en Golf uansett. Men unikt hadde det blitt. Men steike så mye annet unikt man kunne få gjort med like mye tid :D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Vet av en einser-golf som er taksenka:) Feteste einseren jeg har sett. Den var som sagt taksenka, men den va også bredda 15cm på hver side bak å valsa foran, feite 14" kant-felger, justerbart senkesett og 1.8l turbomotor som har bremsa 240 hk på hjula:) Bilen er ribba, bare montering og lakkering igjen. Til salgs var den også. Får bare håpe den ikke blir solgt før jeg blir ferdig med førstegangstjenesten, for da er den MIN:):) Beste av alt var at alt var godkjent på BT:) Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Vet av en einser-golf som er taksenka:) Feteste einseren jeg har sett. Den var som sagt taksenka, men den va også bredda 15cm på hver side bak å valsa foran, feite 14" kant-felger, justerbart senkesett og 1.8l turbomotor som har bremsa 240 hk på hjula:) Bilen er ribba, bare montering og lakkering igjen. Til salgs var den også. Får bare håpe den ikke blir solgt før jeg blir ferdig med førstegangstjenesten, for da er den MIN:):)Beste av alt var at alt var godkjent på BT:) har du bilder av den? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Her er bilde av en taksenka samt bredda 2'er Golf: Ikke så veldig pent spør du meg. Taksenking hører hjemme på gamle Volvo'er, Hot Rod'er og Boble. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Den så veldig sammentrykt ut Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 har du bilder av den? Har desverre ikke det. Den sto i en mørk garasje, så med dårlig mob-cam blir ikke det no særlig. Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ja, med andre ord ikke så veldig pent. Koster nok mer enn det smaker. Samt jeg vil tro det er mye styr for å få godkjent noe lignende i Norge. Edit: Svar til Kremt sitt innlegg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Om du er maks "en femti" høy så kan det vel gå å sitte inni bilen. Høres derimot ut som en usedvanligt dårlig ide :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 jeg synes det så fett ut. hehe... men som Massern sier " det koster nok mer en det smaker." Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 oh no..dont you go there !!! ser helt forJÆVELIG ut.. den røde er nok photoshoppet, men ikke den med kamelon lakk.. :puke Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hehe, så faktisk værre ut enn det jeg tenkte med det var. Forresten, utrolig stygg Vento. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Det så faktisk forjævlig ut, Golf er jo ingen hot-rod :puke :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg