R_Style Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Rendalen, midt imellom Trondheim og Oslo... kjører RV3 mot/til koppang, også svinger man av mot Rendalen/Åkrstrømmen, og følger veien til du er framme... Søk på gulesider på kartsiden, så ser du fort hvor det er... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Dette er samme helg som Gatebil på Rudskogen, så passer derfor ikke for denne karen gitt.. Men kom med treff i Mjøstraktene så tar jeg nok turen! :) Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Dette er samme helg som Gatebil på Rudskogen, så passer derfor ikke for denne karen gitt.. Men kom med treff i Mjøstraktene så tar jeg nok turen! :) Vet dette kræsjer med fyllskogen, men dette er prioriteringer... hehe:) Uansett, så skal vi få samle en gjeng i mjøsdistriket, evt Hamar i løpet av sommeren, så da er det bare å møte opp alle som kan ;) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hamar høres bra ut ja! Dette kan bli bra :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 jeg møter iallefall opp på hamar eller området rundt. oppi rendalen tror jeg ikke jeg drar, skal nok på fylleskogen, om jeg ikke finner noe mere givende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 jeg møter iallefall opp på hamar eller området rundt. oppi rendalen tror jeg ikke jeg drar, skal nok på fylleskogen, om jeg ikke finner noe mere givende Er givende nok det å komme til Rendalen gitt :) Uansett så må vi få til et treff i Hamar/Mjøs-distriktet i løpet sommeren (les juli/august)... Kommer en "påmeldings-tråd" ang dette, så vi vet at det kommer folk, så vi ikke står der en 4-5 stk å stirrer i skoa på hverandre... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Er givende nok det å komme til Rendalen gitt :) Uansett så må vi få til et treff i Hamar/Mjøs-distriktet i løpet sommeren (les juli/august)... Kommer en "påmeldings-tråd" ang dette, så vi vet at det kommer folk, så vi ikke står der en 4-5 stk å stirrer i skoa på hverandre... med så mange 240`er og 740`er det går rundt her burde det ikke være noe problem. angående hvor givende det er å dra til rendalen så er jeg litt skeptisk :P neida. men jeg skal dra sørover midt i neste uke og da er det litt mye å dra 40 mil tur/retur for å dra til rendalen.. hadde jeg vært på hamar hadde jeg nok heller dratt til rendalen enn ruudskogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg