clund Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Noen av dere som vet om det er samme bensintanken til en Golf Cab 87 mod som en vanlig Golf 1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Den er lik i utforming men litt flere slanger inn og ut enn en 1,5 f.eks Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 alle mine mk1 gtier har tatt 40l.. mener eg å huske. går 50l på min 87cab... rett meg om eg tar feil! lenge siden jeg har fyllt på noen av delene :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clund Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Det er snakk om en 1.6 Cab. Vet ikke om det er 40 eller 50 liter. Tanken har bare to slanger tilkoblet (ut/inn). Skulle bestille hos en bilforhandler (Opel), men i sin database fikk de fram en tank som ikke lignet på den jeg har. De hadde da brukt reg.nr. for å søke opp bilmodell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 mener å huske ( fra en cab 85) at tanken er skrudd i karosseriet ( 50 eller 60 liter) og fra en standard golf 1 ( hvertfall en fra 1978) var det 40 liter og tanken sitter i bånd..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg