Ermex Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hei! Surfet litt på nettet så kom jeg over en bil som het Ford Tierra. Lurer på om noen vet noe om denne bilen? Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Er en eller annen ny bil som Ford har kommet med trur jeg... søk på google..;) Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-DaNi- Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Sikker på det ikke bare er en skriveLeif da? :P Noen bilder og? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Laser In Japan, the Laser was briefly available as a convertible, and also became known as the Lidea. As well as being produced in Japan, the it was also assembled in Malaysia and Indonesia (in right hand drive). It was also assembled in left hand drive markets like Taiwan and the Philippines. In Taiwan, (where it was assembled by local joint venture Ford Lio Ho), the Laser sedan was replaced by the Tierra, with distinct styling. Updated versions of this model have also been sold in Thailand as the Laser Tierra, while in Malaysia, the Laser was renamed the Lynx. Er vell en asia ford, lages enda Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 jøsses, greit utseende da. liggner på mondeo. men kjipt dritten er grevling da... og btw.... det er bare kult og kjøre med tåkelys og nærlys Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Pfff... Parklys og tåkelys FTW Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 skyline r34 design på lyktene Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg