SuperMario Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Plages fælt med 97' A4 1.8T (AEB) Den lugger og jukser, men bare når den blir varm! Har prøvd å bytte coilene, styringsmodulen til coilene, tennplugger (2ganger), skiftet til den n75J ventilen, skiftet tempsensor, skiftet lambda og skiftet bensintrykksregulator.. fremdeles lugger den når den blir varm! Når den er kald går den som ei kule.. Kan og nevne at denn efeilen kom plutselig.. Bilen er chippet. Når jeg kobler fra n75 så går den utrolig dårlig, men fjusker ikke.. Ikke min bil,men en kompis.. Noen som har gode ideèr? Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Tatt en diagnosetest på den? Sier den noe? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 den sa ingenting... :( Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ikke noe slange klemmer eller noe som er løsnet? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ikke som er funnet nei.. når n75j ventilen kobles fra, lader bilen med 0,2bar, går dårlig, men fjusker ikke.. Får den for lite bensin ved høyere trykk kanskje? kan det være chip`en eller bensinpumpe? Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 bumpetibump Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esmyr Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Har du sjekket luftmengdemålern?? Siter ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Plages fælt med 97' A4 1.8T (AEB) Den lugger og jukser, men bare når den blir varm! Har prøvd å bytte coilene, styringsmodulen til coilene, tennplugger (2ganger), skiftet til den n75J ventilen, skiftet tempsensor, skiftet lambda og skiftet bensintrykksregulator.. fremdeles lugger den når den blir varm! Når den er kald går den som ei kule.. Kan og nevne at denn efeilen kom plutselig.. Bilen er chippet. Når jeg kobler fra n75 så går den utrolig dårlig, men fjusker ikke.. Ikke min bil,men en kompis.. Noen som har gode ideèr? Har samme fjuskingen på min jeg også, men den er der hele tiden. vet heller ikke hva det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Har du sjekket luftmengdemålern?? jepp den er i orden.. Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 er det ikke mulig å kjøre bilen med standard oppsettet? altså uten chip'en, for å se om det kanskje er den som er problemet.. Kjørt lenge med chip'en før problemene bynte å inntreffe? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Bilen var chippa da han kjøpte den, og han har ikke original chippen... Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg