KriegHeim Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Heisann. Noen som har trukket opp strømkabler i lancer før? Hvor på torpedoveggen kan jeg ta den gjennom? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcat Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Har riktignok gjort det på en lancer -99 model, men der fant jeg bare en plugg som lå på passasjer sida bak hanskerommet med masse a/c og vifte komponenter i veien, så jeg endte opp med å bore rett bak pedalene. Husk å behandle metallet etter boring da, ikke så dumt å få det tett i hullet heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 På min Lancer forsvinner strømkabelen inn gjennom torpedoveggen et sted rett nedenfor spylevæsketanken. Let rundt der: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg