Gå til innhold

Leken bil for 40,000,- ??

Ranger emnet


kosbært

Anbefalte innlegg

Jeg er mækkalei sierra nå.. og skal ha meg ny bil.. skal ha lån på rundt 30 -40 lapper tiil ny lekebil :D forslag? noe som har futt og som ser fett ut.. og som det er mindre reparasjoner på.. mener ikke at jeg skal ha en bil som alldrig går fyken.. men kom med forslag på de mest holdbare til en røffere kjørestil... :D

Jeg har lyst på bimmer... men noen som har flere forslag?

 

takker gledelig for alle svar!!!

Robert

24 år

nes i akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:P jeg hadde en kadett en gang.. beste bilen jeg har hatt!! var så simpel og kjøre.. og dro godt.. fikk den lett opp i 180 på sletta med snuten i hæla :P hehe (de fikk ikke måling) :D beste ever!! hehe godbil ass... men 325 er knall!! får de jo for 10 lapper har jeg sett... man får hva man betaler for men... takker for bra svar her..

Robert

24 år

nes i akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda Prelude mellom 88 og 91 f. eks. For rundt 40 laken får du et rimelig bra eksemplar skulle jeg tro. Ligger som et frimerke på veien og ser ganske kul ut. Men så er det jo fwd da. Og det er vel ikke bra nok regner jeg med? Eller..

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda Prelude mellom 88 og 91 f. eks. For rundt 40 laken får du et rimelig bra eksemplar skulle jeg tro. Ligger som et frimerke på veien og ser ganske kul ut. Men så er det jo fwd da. Og det er vel ikke bra nok regner jeg med? Eller..

 

enig.. fiin bil.. men jeg er hekta på rwd.. :P

Robert

24 år

nes i akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår