AndersM Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Halloen.. er det noen som har noen tips til å få av eksosen helt fremme? Den delen der eksosmanifolen går innpå eksosen. Hvordan få av den delen? Er tredd innpå på en el annen måte, er den sveiset? Er helt originalt eksosanlegg. Noen som skjønner hva jeg mener? Noen tips til å få av de ytre drivknutene? Muttern der senterkoppen skal være sitter som satan.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 er det ikke 2 skruer der som du må løsne på? Så når du har gjort det kan du prøve å slå eksosanlegget bakover, så kommer det saaaakte men sikkert av. De mutterene sitter som fan, men de kommer av med litt rå makt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Det er vel 2 C-klemmer som sitter der. De er et reint helvete å holde på med! Ta to eksosklemmer og klem de ut. Da blir det lettere å få de av. Når klemmene er borte er det bare å ta det av. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 eventuelt finn en jernstang i passe lengde og bryt dem av :) enklere da! men å få dem på, så må du ha spesialverktøy (les: vanlig eksosklemme) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 nei er ikke den.. er den skjøten som er under bilen.. c klemmene er av, lett som en plett hehe=) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Den skjøten som er under bilen.. hmm.. Etter katen liksom? Den dynka jeg med rustoppløser og lot stå i 1 døgn.. Etterpå dro jeg og slo og sleit. Til slutt datt den av.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Den skjøten som sitter i 3 skruer som går inn på kat, hvis du har sånt? Tok nettopp og byttet kat på 3`ern, skjørte sund to av skruene og skrudde opp den siste, satt som faen :fucku Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Har fjernet motoren. Så er det skjøten som sitter midt mellom c-klemme festet og det skru feste.. Vanskelig og forklare det her, men det er ingen skruer i den skjøten.. Er bare tredd innpå.. Anyone? :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 er det ikke 2 skruer der som du må løsne på? Så når du har gjort det kan du prøve å slå eksosanlegget bakover, så kommer det saaaakte men sikkert av. De mutterene sitter som fan, men de kommer av med litt rå makt Hvis jeg forstår deg rett så er det slik som kentiver sier..Var det jeg gjorde iallefall, hamra som f... og det gikk veldig sakte... Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Skal du bruke det opp igjen? Hvis ikke er vinkesliper genialt.. enten kutte det av eller kutte sånn at du kommer bedre til. Når jeg skifta så gjorde jeg det og sparte antaglig vis masse tid med kjipe bolter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg