Gå til innhold

Drifting..hva er det som er så kult med det?

Ranger emnet


Figgi

Anbefalte innlegg

Off Topic; Synes Moen og FSR får litt vell mye kreditt her. Er ofte å ser på banekjøring selv, og det er mange gode talenter der. Kan ikke navnet på alle jeg, men blandt annet han Daniel (er det ikke det han heter) er jo rimelig rå til å ratte bilen sin. Det er bare det at de ikke er så mye i "rampelyset"....

 

Helt enig, man bør ikke se seg blind på store navn heller.

Blir dumt å rope michael shumaker hvergang noen nevner F1 også.

 

Daniel Brandmo

Hersker Hans

Drift Addict

Chiller

Sort volvo 240 fra Trøndelag - Sørlie Auto, kjørt av Sørlie

Og mange andre som sladder grommt, men ikke har de største og "blingeste" kjøretøyene, og får derfor ikke så mye pr. :)

 

Men men det blir fler, og interessen blir større og da er vi iallefall på rett vei.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sort volvo 240 fra Trøndelag - Sørlie Auto, kjørt av Sørlie

 

fy faen det er MORRO å se når han kjører ass, han var serriøst den beste drifteren som var på sommertreffet på ACR nå sist:D

 

samma med han som kjører en Nissan 200SX med NO drift NO fun klistremerker bak på bilen sin, han er også meget dyktig drifter.

(ranværing:D)

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] Daniel Brandmo

Hersker Hans

Drift Addict

Chiller

Sort volvo 240 fra Trøndelag - Sørlie Auto, kjørt av Sørlie

Og mange andre som sladder grommt [...]

Daniel Brandmo... Er det han som kjører den blå 200sx'en med litt kosmetiske skader? Han er i så fall en skikkelig showmaker når han kjører! Makan til sattsing, vinkler og røyk. Syns forsåvidt at Hersker Hans også er kjempe morro å se drifte. Var det den 240'en som vant breisladden på ACR treffet for litt siden?

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel Brandmo... Er det han som kjører den blå 200sx'en med litt kosmetiske skader? Han er i så fall en skikkelig showmaker når han kjører! Makan til sattsing, vinkler og røyk. Syns forsåvidt at Hersker Hans også er kjempe morro å se drifte. Var det den 240'en som vant breisladden på ACR treffet for litt siden?

Så Daniel Brandmo med en "drifting" rigga s14 på (ny bil?) siste bauda treff, tror ikke jeg har sett noen bedre vinkler i norge enn det han får til.... Den gutten er rett å slett flink.....

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifting er tøft å se på, og der er gøy å slædde rundt på snøen.. Morsomt å se hvor mange kontraer man kan ta på ei svingete veistrekning, selv med en gammal opel rekord, når det bare er snø på veien ;) Men vil ikke kalle det drifting da :P Men, syns touge er tøffere en "flatdrifting" personlig, nå får jeg vel høre at jeg har sett for mye initial d nå :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All respekt til Moen, Driftfun og alle andre som er med å rekruterer til sporten.

Men min erfaring viser at folk trur man må ha 600 hester og værstingrigga bil. Og kun et fåtall av oss har råd til dette. Jeg er stor tilhenger av "kom å drift med det du har" prinsippet. Er ikke mye verdi i 740 min, men så morro da gitt!

 

Dessuten vil jeg si at det er ikke fali å prøve seg litt på bane! Verste jeg hører er folk som ikke tørs å kjøre på banen pga frykt for å drite seg ut.. Alle driter seg litt og folk ler litt.. Bare arti d.

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel har vel krasja? Krasja ikke en Celica Gt Four i han på Rudskogen da?

http://bilder.driftfun.com/rudskogen-2006_06_23-bauda_tgr/IMG_7280

 

Morty som sagt 100 ganger før, det er en fornøyelse å se deg i aksjon på lånke :)

Det der ser du vel ikke er daniel? Han kjører 200sx s14, det der er en soarer!

 

ser vel det på bildet her:IMG_7120.sized.jpg

 

det her er Daniel sin bil. ser vel kanskje at det står daniel i vinduet?

 

IMG_7116.sized.jpg

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som var teit i denne tråden var folk som sier at d blir for dumt med opel,bmw,ford,volvo etc i drifting..kan da virkelig drifte med disse bilene åå, ikke at jeg vet så mye om d, men d går da ann å bygge dem til d...sånn som di fleste her har sett herskerhans med bmw'n sin, d er jo heeelt konge å se på, så jeg veit ikke jeg, men håper flere er enig i d at man mååå ikke ha en japse for å drifte, det syns jeg blir helt dust å si, selv om d er japansk sport så har d ingen ting å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som var teit i denne tråden var folk som sier at d blir for dumt med opel,bmw,ford,volvo etc i drifting..kan da virkelig drifte med disse bilene åå, ikke at jeg vet så mye om d, men d går da ann å bygge dem til d...sånn som di fleste her har sett herskerhans med bmw'n sin, d er jo heeelt konge å se på, så jeg veit ikke jeg, men håper flere er enig i d at man mååå ikke ha en japse for å drifte, det syns jeg blir helt dust å si, selv om d er japansk sport så har d ingen ting å si

er vel det morty prøver å få fram, jeg kommer til å drifte på Vintern med Naziblekket mitt ihvertfall ENTEN FOLK LIKER DET ELLER IKKE!

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel det morty prøver å få fram, jeg kommer til å drifte på Vintern med Naziblekket mitt ihvertfall ENTEN FOLK LIKER DET ELLER IKKE!

 

Men da ville jeg heller kalt det "sladding" da det for min del ikke er "drifting" å sladde rundt på snøen, kanskje jeg også skal "drifte" litt med go golfen til vinteren, da det virker som det ikke er noen ordentlige rettningslinjer på hva drifting er, og derfor så er jeg nå en driftmester. (takk til fjortissa)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår