Ongabonga Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Er det forskjell på nakkestøttene fra eldre modeller og nye? Har en 240 91mod som det er satt inn eldre seter. Skulle sette på "pads" til nakkestøttene og det passet ikke. Lurer derfor på om nyere seter har andre nakkestøtter, eller om jeg kan bytte nakkestøttene med noen nyere? Passer det? Eller er det ikke samme størrelse på "stengene" som går ned i setet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Det er disse: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo-240-Headrests-Front-Seat-Black-Great-Condition_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33701QQitemZ8049965648QQrdZ1QQsspagenameZWD1V Jeg lurer på om vil passe på mine eldre seter. Jeg veit ikke hvilket årstall de jeg har er fra, men det er ikke hull i dørtrekkene til høyttaler, hvis det var noen årstall det ikke var standard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg