bambi Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hva må gjøres eller bygges om for å sette på dumventil der , den orginale resirk ventil sitter. PS:1.8t: thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Følge slangen som går ut fra resirk til luftfilterslangen inn på turboen, tett det med en propp. Sett dumpventilen ned i der resirken stod på slangen ut fra turboen til IC. Sett den tynne slangen på dumpen der den tynne på resirken stod, lite uttak ved spjele ca. Ca noe sånt tenker jeg. Men ville heller hatt resirk og åpent konfilter. Mye bedre.. Lykke til Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Takk for tipset. Men det er så trangt ned i der, hva må jeg gjør for å komme fram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 bambi skrev: Takk for tipset. Men det er så trangt ned i der, hva må jeg gjør for å komme fram. Du kan plukke av støtfangeren, og dra frem selve frontstykket, da blir det litt bedre plass. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Kan også låne deg en grav eller bukk. Lettere å komme til fra undersiden, eller bare jekke opp bilen på passasjer siden å legge deg under (litt mere pes). Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Passer den bra ell..http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php/cPath/24/products_id/34 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Den hadde jeg før på bilen min. Passer som bare det den. :) Lager sykt mye lyd. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg