ibanez Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Halla! Da selger jeg min 240 i deler, så om du trenger noe, så bare spør. Denne er helt orginal utvendig, men lite rust i kaross og understell. Så om du trenger noe, skrik ut, bilen befinner seg i Trondheim, og delene går billig. Bare spør om du trenger noe, har ikke refleks-plate, snow-caps eller laksetrapp, for de som lurer på det. Satt på i ettertid: -2 stk 1000metringer - SOLGT! -Pioneer CD\Radio, ny i mars\april, feilfri - 500,- Deksel for montering der den står i bildet kan følge med for 100 kr ekstra. Evt selges denne separat -Frontlykter med hvite blinkers - 400,- (Øyelokkene er tatt av, men ble ødelagte når jeg tok de av, så de har jeg ikke . Fins ikke merker etter øyelokkene. -Turbo ratt - 400,- -2x6,5" sub i kasse, kjøpt fra netthandelen (ikke god kvalitet, men grei lyd for de som bare vil ha lyd) - 150,- -Forsterker fra netthandelen, 2 kanals husker ikke mer i farten - 550,- (selges for kompis) Har stått i min bil, gjengene i forsterkeren kan være noe vrien, et par skruer vil rett og slett ikke helt ned, kabelsko er tingen -Fondmetal 4000 felger, trenger sand\glassblåsing (og lakk?) en eller to er litt kantkjørte, men merka ikke no kast i de. - 600 kr (uten dekk) Evt frakt kommer i Trondheim, kan møte deg i Trondheims området hvis det er behov for det, evt kan de hentes. Er åpen for bud på alt Resten av bilen selges også, b230k motor for de som lurer på det. Har ikke komplett sett med svarte lister, et par som har gone missing. Kontakt: Daniel Nilsen - 93225646 (send sms før 15.30) daniel.pro@gmail.com (send mail eller legg meg til på msn) Eller send meg en pm her på forumet, eller post i tråden. Du får raskest svar ved å ringe eller sende sms. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 1000metringer solgt Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 er int i de 6.5"erne jeg... Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Bilen blir avskiltet iløpet av neste uke, tar ut deler jeg kan selge videre, resten blir kjørt på høggern. Trenger du noe? Si fra, billig billig Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Til deg som sendte meg melding angående lysene: Nei, jeg har ikke solgt de, men jeg rakk aldri og svare, og nå er meldingen slettet. Send melding igjen om du fortsatt er int. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Bilder av turbo rattet ? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Slik ser det ut. GLT\Turbo ratt, passer rett på Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 mp3 på spilleren? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 mp3 på spilleren? Nei, desverre. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Imorgen ryker den på høggeren, så om noen trenger noe, skrik ut, du får det billig som faen. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg