Øyvind Ryeng Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Hvem selger ren methanol i Tromsø-området (andre steder også av interresse)? Og hva koster den for literen? Skal brukes til vann+methanolinnsprøytnings-prosjekt. Er også ute etter prisforslag på en Garrett GT28BB. KRB skulle visstnok ha 13640 for den. Noen billigere? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by tekNetium Hvem selger ren methanol i Tromsø-området (andre steder også av interresse)? Og hva koster den for literen? Skal brukes til vann+methanolinnsprøytnings-prosjekt. Er også ute etter prisforslag på en Garrett GT28BB. KRB skulle visstnok ha 13640 for den. Noen billigere? Metanolinsprut du liksom.... :p En venn av meg ga 10 pr stykk T28BB, men er ikke sikker på hvor..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Husk at BB turboer har kortere levetid enn andre typer turboer. Kjøper du GReddy turboer, har ikke de noe særlig lag å snakke om uansett... (et eksempel) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Litt gøy med en turbo på størrelse av en halv T3 som kan gi 350 hester da.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Husk at BB turboer har kortere levetid enn andre typer turboer. What the...? Hvorfor er det slik? Trodde BB-turboer hadde lengre levetid enn en vanlig turbo? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Metanolinsprut du liksom.... :p Hvorfor ikke? Det er jo 0 problem å mekke sammen! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by tekNetium Hvorfor ikke? Det er jo 0 problem å mekke sammen! Seriøs vi var i dag da... Jeg prøvde å hinte til å blande sammen med hjemmebrent jeg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Seriøs vi var i dag da... Jeg prøvde å hinte til å blande sammen med hjemmebrent jeg! ;) [/b] Ah, sånn sett! Jeg tok den liksom ikke helt... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by tekNetium Ah, sånn sett! Jeg tok den liksom ikke helt... Skjønte det, hehe:) Hvilken bil skal snurrboen på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Den skal etterhvert på en Toyota (Corolla) AE86 / Levin Sprinter / Hachi Roku, 1.6 16V TwinCam, RWD... Nybilen min, med andre ord. Den står ennå i Danmark, har ikke fått fri fra jobben for å hente den ennå, men tro meg på mitt ord, at straks jeg får 2-3 fridager, så suser jeg nedover og henter den! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 GØØØØØY!!! Skikkelig råe biler, konebil konsept, med RWD, kjempegøy sikkert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Metanol koster ca 10 kr literen.. Hvertfall i vinter.. Jeg har kjøpt en del metanol pga jeg og familien driver med speedway... 500 ccm 85 hk ikke bremser = morro!!!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Robert: Jeg kan ikke uttale meg om kjøreopplevelsen, ikke ennå iallefall... Har faktisk aldri kjørt en 'Eight-Six', men gjett om det skal bli en forandring på det! :) Bauer: Speedway = motorsykler som ligger med konstant breisladd rundt i tull på en bane? :) Hvor får man forresten kjøpt methanol? Og takk for saklig svar :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by tekNetium What the...? Hvorfor er det slik? Trodde BB-turboer hadde lengre levetid enn en vanlig turbo? Da tok du nok feil...... De har raskere spool-up, men kortere levetid. Har og hørt om noe problemer med vibrasjoner, uten at jeg kan utdype dette mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by tekNetium Den skal etterhvert på en Toyota (Corolla) AE86 / Levin Sprinter / Hachi Roku, 1.6 16V TwinCam, RWD... Nybilen min, med andre ord. Den står ennå i Danmark, har ikke fått fri fra jobben for å hente den ennå, men tro meg på mitt ord, at straks jeg får 2-3 fridager, så suser jeg nedover og henter den! Er det her en bil du har "kjøpt", eller altså avtalt kjøp med selger eller er det bare på planleggingsstadiet ? Og sist men ikke minst, hvor mye i avgifter ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg