Gå til innhold

Pris på methanol og GT28BB?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by tekNetium

Hvem selger ren methanol i Tromsø-området (andre steder også av interresse)? Og hva koster den for literen? Skal brukes til vann+methanolinnsprøytnings-prosjekt.

Er også ute etter prisforslag på en Garrett GT28BB. KRB skulle visstnok ha 13640 for den. Noen billigere?

Metanolinsprut du liksom.... :p

En venn av meg ga 10 pr stykk T28BB, men er ikke sikker på hvor.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal etterhvert på en Toyota (Corolla) AE86 / Levin Sprinter / Hachi Roku, 1.6 16V TwinCam, RWD... Nybilen min, med andre ord. Den står ennå i Danmark, har ikke fått fri fra jobben for å hente den ennå, men tro meg på mitt ord, at straks jeg får 2-3 fridager, så suser jeg nedover og henter den!

post-2019-13804851606431_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert: Jeg kan ikke uttale meg om kjøreopplevelsen, ikke ennå iallefall... Har faktisk aldri kjørt en 'Eight-Six', men gjett om det skal bli en forandring på det! :)

Bauer: Speedway = motorsykler som ligger med konstant breisladd rundt i tull på en bane? :) Hvor får man forresten kjøpt methanol? Og takk for saklig svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What the...? Hvorfor er det slik? Trodde BB-turboer hadde lengre levetid enn en vanlig turbo?

Da tok du nok feil...... De har raskere spool-up, men kortere levetid. Har og hørt om noe problemer med vibrasjoner, uten at jeg kan utdype dette mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal etterhvert på en Toyota (Corolla) AE86 / Levin Sprinter / Hachi Roku, 1.6 16V TwinCam, RWD... Nybilen min, med andre ord. Den står ennå i Danmark, har ikke fått fri fra jobben for å hente den ennå, men tro meg på mitt ord, at straks jeg får 2-3 fridager, så suser jeg nedover og henter den!

Er det her en bil du har "kjøpt", eller altså avtalt kjøp med selger eller er det bare på planleggingsstadiet ?

Og sist men ikke minst, hvor mye i avgifter ?

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider