skaabu Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Trenger hjelp kjapt! Skal kopiere hjulbuene foran på Senatoren min, og jeg har hørt at man kan bruke de bak på motsatt side... Er det noen som kan forklare meg hvordan man går fram med dette? Tenkte å prøve det i kveld, men skulle hatt litt hjelp av litt mer erfarne først :P Har glassfibersparkel fra biltema... Hørte det skulle funke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Trenger hjelp kjapt! Skal kopiere hjulbuene foran på Senatoren min, og jeg har hørt at man kan bruke de bak på motsatt side... Er det noen som kan forklare meg hvordan man går fram med dette? Tenkte å prøve det i kveld, men skulle hatt litt hjelp av litt mer erfarne først :P Har glassfibersparkel fra biltema... Hørte det skulle funke... INgen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 B.u.m.p ?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 He? :S Kan du ikke bare kjøpe senator hjulbuer og sveise inn? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 He? :S Kan du ikke bare kjøpe senator hjulbuer og sveise inn? Får ikke tak i uorginale Senator/Omega3000 hjulbuer, og orginalt koster dem 3700 pr stk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Må være noe annet en det som passer? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Må være noe annet en det som passer? Er jo da evt det jeg spør folk om her da :P Har ikke peiling på hva som kan passe jeg så :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 se på veng.no. Du må få tak i hele framskjermer og kappe ut hjulbuene.. Men er ikke hjulbuene på senatoren bak runde da? Men ettersom jeg har hørt, så funker i allefall det veldig bra det du snakket om å ta venstre frambue og sette på høyre bak og omvendt. Men det blir nok noe tilpassing og sveising. Du må også sørge for at innerskjermen blir riktig.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 se på veng.no. Du må få tak i hele framskjermer og kappe ut hjulbuene.. Men er ikke hjulbuene på senatoren bak runde da? Men ettersom jeg har hørt, så funker i allefall det veldig bra det du snakket om å ta venstre frambue og sette på høyre bak og omvendt. Men det blir nok noe tilpassing og sveising. Du må også sørge for at innerskjermen blir riktig.. Vet ikke helt... Åssen går det med kitet ditt da? Mest lyst til å bare betale deg for å kopiere, så jeg får det rett på bilen :P Men vet ikke hvor mye du har igjen jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Må være noe annet en det som passer? som du spør får du svar,har sett en omega med volvo 240 hjulbuer.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 som du spør får du svar,har sett en omega med volvo 240 hjulbuer.:thumb Krever sikkert max ombygging da :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hehe... har en enkel løsning for deg... KJØP deg en omega MED runde hjulbuer!!!! :P :iconsm :hello: Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hehe... har en enkel løsning for deg... KJØP deg en omega MED runde hjulbuer!!!! :P :iconsm :hello: Hehe :P Er bare at det er minner knyttet til bilen... Vil ikke gi slipp på den for noe nytt lism... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hehe :P Er bare at det er minner knyttet til bilen... Vil ikke gi slipp på den for noe nytt lism... hehe.. da ville jo jeg egentli hatt 20 biler nå da vis jeg skulle tatt vare på alle minnene.. ;P men solgte senest min omega i går.. ;P leveres om 2 timer.. :P så jeg må stikke å washy washy. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 hehe.. da ville jo jeg egentli hatt 20 biler nå da vis jeg skulle tatt vare på alle minnene.. ;P men solgte senest min omega i går.. ;P leveres om 2 timer.. :P så jeg må stikke å washy washy. ;) Hehe :P Ja ;) Funderer på om det blir ny bil... Men spesielt med en Senator å, vil ikke ha Omega lenger lism :P Alle har det (lol) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg