smartpnts Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Slik kan det gå med helårsdekk, regn på varme asfalten, sving og litt uflaks. Glad jeg har full kasko igrunn. Heldigvis ble ingen alvorlig skadet,men så fort kan det skje. kjørt i ett min før det her skjedde. Bilen var forøvrig til salgs. heh... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ooh fuuck! stakkars civic :( bra det ikke gikk galt med folk da! Men, der må du ha hatt litt fart?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Farta var like under 70km/t. skal ikke mye til. Forrige uke:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 RIP !! :( synd det der.. godt ingen mennesker kom til skade. Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireNacho Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Synd det greiene der, hørte det dagen etter av noen kamerater. Fint at det gikk bra med alle sammen. Stakkar civicen :( Så deg forøvrig litt tidligere den dagen dette skjedde på vei inn kinoen på samme film som jeg skulle på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Ja, nyhetene sprer seg raskere enn lynet har jeg funnet ut :p Var faktisk utrolig artig film da... Ble faktisk ikke påvirket av den med mine 95hk og fwd. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 :( greit med full kasko da Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Tror det er noe med fargen :D (Bilen er mer lilla enn det virker på bildene) BTW har du god bilsmak! Vi har jo omtrendt eid det samme :D Civicen min er også til salgs. Hel og pen. Den på bildet er en bekjent sin Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg