Gå til innhold

Hjelp politiet å finne bildrapsmann.

Ranger emnet


Utrykningspolitiet

Anbefalte innlegg

Bare for å ha det klart, jeg har ingen sympati for den handlingen som er gjort.

Men det sitter muligens en og har det helt for jævlig der ute et sted. Flyktet i panikk fra et ulykkessted. Kanskje en ung og uerfaren sjåfør. Jeg har ikke sympati med ham, men kan forstå at sånt kan skje. Ikke alle som tenker rasjonelt i en krisesituasjon. Nå er han sannsynligvis for redd til å melde seg. Da blir det ikke bedre hvis han leser noe sånt som at han må brenne i helvete til evig tid.

 

Hvis du som gjorde det leser dette: Meld deg.

Det blir bedre for både deg og dem du har berørt.

 

Så sant, så sant..

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulighetene er jo mange, det kan være en narkoman som hadde stoff både i seg og på seg i stjålet bil, så han uansett ikke kunne ha stoppet.

Hvis det hadde vært en normal person som hadde fått panikk og stukket av, hadde han/hun trolig også fått panikk for hva som ville skje hvis han/hun ikke meldte seg i ettertid.

Uansett, en person som gjør og stikker fra noe sånt fortjener straff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom få minutter etter det hadde skjedd. Tunnellen ved FFK stadion (på stadion siden av tunnellen). Selv måtte jeg snu midt i tunnellen da jeg hadde dårlig tid.

 

Okay, takker...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Dagbladet sto det at han risikerer å få fengsel fra 3 - 6 år. Ergo, vil du drepe noen, kjør dem ned med bil og stikk av.

Er ihvertfall mindre enn å drepe en på "normal" måte (18-21 år)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Dagbladet sto det at han risikerer å få fengsel fra 3 - 6 år. Ergo, vil du drepe noen, kjør dem ned med bil og stikk av.

Er ihvertfall mindre enn å drepe en på "normal" måte (18-21 år)

 

Forskjellen på det som har skjedd og det du foreslår er natt og dag. Han er skyldig i uaktsomt drap, det du foreslår er overlagt drap. Derfor 3-6år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på det som har skjedd og det du foreslår er natt og dag. Han er skyldig i uaktsomt drap, det du foreslår er overlagt drap. Derfor 3-6år.....

Hadde han stoppa så ja, da kan man si det er uaktsomt, men han stakk av og da er han ikke så uaktsom lengre spørr du meg.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor var det en godt voksen mann i en godt voksen bil (Audi A8) som grisekjørte (i følge dem han feide forbi minutter før ulykken). Han foretok blant annet en blind forbikjøring før en bakketopp.

 

Da kom det en bil imot, og de kolliderte. Mannen i A8'en fikk lettere skader, men personen han kolliderte med, omkom.

 

Mannen ble dømt for uaktsomt drap og fikk 1 års utbetinget fengsel.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår