Fenderbaum Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Så denne stakkaren i dag. Noen var desverre før meg siden dørhåndtak, speil og baklykter var fjernet. Noen som kan si noe om modell? Fant ikke noen papirer inni bilen. Tok vare på sidelistene med chromekant og GTI vindaviserne. Listene kan selges hvis noen skulle være interessert. Så ikke så aller værst ut bortsett fra rusten rundt tanklokk og hjulbue. Skaden i taket kom nok da den ble løftet av trucken. Fortjente en bedre skjebne!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Stakkar! du har ikke mulighet til å dra dit og ta av det volkswagen-merket på bakluka? trenger et sånt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Det andre merket bak hvor det står bare "Golf". Er det vanlig? Tror ikke jeg har sett det før jeg. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenderbaum Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Det Volkswagen merket var dessverre ødelagt, men har muligens liggende. Skal se etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Om det interiøret er originalt er bilen fra sent 78 til tidlig 80 ( altså, 1979`eller 1980`modell). Den har også plastfangere ja. Du hadde ikke hatt mulighet for å skaffe meg det golf-merket, midtkonsollen, dørtrekk ( og de tilsvarende trekkene bak) og hattehylle+støtter, girkule+mansjett ( den lærbelgen på midtkonsollen) ? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg tar gjerne den delen som henger under dashbordet på passasjersiden, hylla under hanskerommet. Mot penger selvsagt! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Det Volkswagen merket var dessverre ødelagt, men har muligens liggende. Skal se etter. send pm når du finner ut av d da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenderbaum Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Skal se hva jeg kan ordne. MKJ; hadde ikke flere merker, men er det fortsatt på bilen i morgen skal jeg ta det med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Disse merkene må det da være bedre å kjøpe nye på ebay? Jeg kjøpte til min, kosta en snau hundrelapp inkl frakt.... Jeg tar gjerne den delen som henger under dashbordet på passasjersiden, hylla under hanskerommet. Mot penger selvsagt! Tommy Jeg har ei sånn hylle til overs Tommy. Den er ikke pen, men jeg har. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 er det brune hattehyllestøtter baki der? Var de i så fall hele? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 http://www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk1/badges.html Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ja, jeg må forresten ha de platene som sitter under dashbordet, men så ut som om den på førersiden manglet ( det skulle sitte en sånn der man ser alle ledningene under rattet). Men om du kan skaffe den andre vil jeg gjerne ha den. Trenger også friskluftsdusa på høyresiden. hendelen på min er knekt så det strømmer kaldluft hele tiden. Kan du skaffe meg dette og det over så kan vi diskutere litt på pm? MVH Henning Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Ser ut som en 79 eller 80 modell det der, ta vare på midtkonsollen. Den er det helt sikkert noen som kommer til å trenge... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 den var knust i dag, var der ute, ingen golf : ( Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenderbaum Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg gjorde og et forsøk med tanke på de delene som folk ønsket. Fant bare dette! De var sjeldent raske med å presse denne!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg