Kjellpell Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Har ett fronsett som jeg trenger en forsterker til. Det er kicker kx65.2 tror jeg det heter 150/75W. Lurte på om noen kunne foreslå en forsterker til dette, helst fra megabillig.com. Håper dere kan komme opp med noen gode derifra! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Har ett fronsett som jeg trenger en forsterker til. Det er kicker kx65.2 tror jeg det heter 150/75W. Lurte på om noen kunne foreslå en forsterker til dette, helst fra megabillig.com. Håper dere kan komme opp med noen gode derifra! Takk Hva med å gå på kicker sin hjemmesider å sjekke om di har noen demobiler såm har disse komponenten...å se hva slags forsterker di bruker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Bøjinis: honestly, han sa han skulle ha det billig. Kjellpell: Hva prioriterer du? Vil du bare ha høy lyd som kutter bort lave frekvenser så kan du kjøpe hvilken som helst forsterker. Interessert i lydkvalitet? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellpell Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hei igjen! Det trenger ikke være så billig at det gjør noe, men helst fra megabillig sine sider siden de har gode priser og jeg skal kjøpe endel derifra! Vil gjerne ha lydkvalitet også ja! prioriteres høyt! Vil si makspris er 3000,- det er vel billig for dere men! Kicker anbefalte zx200.2 forsterkeren sin. Den koster 1150 fra megabillig. Noen bedre forslag? Aner ikke om jeg skal ha passiv eller aktiv deling å det der kaoset. Kjører nå på passivt delefilter. Håper dere har noen forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Nicoloco: honestly, han sa han skulle handle fra megabillig.com, ikke at han skulle ha det billig :p Kjellpell: Vil du helst ha alt i kicker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellpell Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Trenger ikke å være i kicker hvis dere har noen bedre alternativer! men hvis dere mener ett av de gode alternativene er kicker så sleng ut modellnavn på den og! Riktig som dere sier, trenger ikke være billig, men må helst være fra megabillig! maks 3000,- som sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Nicoloco: honestly, han sa han skulle handle fra megabillig.com, ikke at han skulle ha det billig :p Kjellpell: Vil du helst ha alt i kicker? word! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellpell Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ingen? se på denne http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=289 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellpell Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Takktakk! Men hva vil forskjellen være på denne og en zx200.2 som koster kun 1150,- derifra? Skal jo bare drive ett frontsett? Er ikke den kx'en litt stor? Og den har jo sånn remote boost control? trodde det bare bruktes til subforsterkere. ikke meningen å være negativ men har ikke peiling:) takk for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Fordi en kraftig/god forsterker vil få mer ut av frontsettet ditt :) Og selv om den har remote boost control trenger du jo ikke bruke den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Er ikke den kx'en litt stor? Finnes ikke stor den. Så lenge du passer volum knappen din så er det ingen fare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg