Flexxi Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Her er 70 av de nærmere 300 bildene jeg tok fra Arctic Streetmeet på Andslimoen. Er også noen bilder fra Street Legal Drag-Racet fra Aspelund. Som dere sikkert ser så kjørte jeg med VACN avdeling Troms. Er første gang jeg har tatt fartsbilder, og andre gangen jeg bruker kameraet med vidvinkel-linsa. Tar gjerne imot konstruktiv kritikk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 pene bilder espen :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Lækkert Eppe! :) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Mye pene bilder,syns de fleste var litt mørke,ikke mye..men litt :) Ellers syns jeg kjørebildene var helt ok førstegangsbilder,ser ut som du brukte alt for lav lukker (lurer på om det er høy eller lav,altså at bildet blir tatt for fort:P) for å få "action-feelingen",prøv 1/60,1/80 neste gang ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Må bare si at den vinrøde Beetlen så utrolig bra ut! Eieren må jo være skikkelig sexy og kul, som eier en så snadder bil!? :roll: Huff, neida... Men det var veldig bra bilder, men som Hansy sier her hadde det vært kult med litt lengre lukketid! ;) Kanskje ikke så lett å holde kamera stødig når du sitter på i Martin`s Go-cart da! :rolleyes: Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Mange flotte bilder, eneste jeg ikke likte er når du skråstillger kameret i forhold til objektet. Blir bare å vende hodet når jeg skal se på bilde da.. Ellers prøv litt makrofotografering av detaljer også :) Bilder i fart er også veldig bra! Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 OG endel av fotografering er ikke BARE å knipse og legge inn på PC. Du kan fortsatt etterbehandle mange av bildene til det absolutte bedre. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Mange flotte bilder, eneste jeg ikke likte er når du skråstillger kameret i forhold til objektet. Blir bare å vende hodet når jeg skal se på bilde da.. Ellers prøv litt makrofotografering av detaljer også :) Bilder i fart er også veldig bra! Helt enig, skråstillinga gjorde seg ikke noe særlig, så det veldig klart når jeg kom hjem og la bildene over på maskinen. Man lærer så lenge man lever ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hvis du ikke allerede har bildebehandlingsprogram vil jeg anbefale Google's Picasa2 hvor du får en kjapp oversikt over dine biler samt at du kan rotere og fremheve farger og lys til det bedre. Det er gratis \o/ http://picasa.google.com/ Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer^dude Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Bra bilder! Hmm... Ford Focus med Mugen decaler..?:shake haha Siter brum, brum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Som sagt tidligere her at du burde bruke en lukkertid på 1/60 eller 1/80 for å oppnå enda mer fartsfeeling over bildene. Etterbehandling er også viktig som også blir sagt.. Mye som kan/bør gjøres før man legger ut bildene.. :) OT: Morsomt med "I Feel lucky" knappen på Google's Picasa2 hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Som sagt tidligere her at du burde bruke en lukkertid på 1/60 eller 1/80 for å oppnå enda mer fartsfeeling over bildene. Etterbehandling er også viktig som også blir sagt.. Mye som kan/bør gjøres før man legger ut bildene.. :) OT: Morsomt med "I Feel lucky" knappen på Google's Picasa2 hehe! Lukketid er den tiden lisna er åpen for innkommene lyskilder som skaper bildet ? Kan dette justeres på vanlige digitalcam. ? :) Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Lukketid er den tiden lisna er åpen for innkommene lyskilder som skaper bildet ? Kan dette justeres på vanlige digitalcam. ? :) Dette stemmer veldig godt,fra linsa åpnes til det lukkes. Dette kan stilles på de fleste vanlige digitalkameraene,iallefall på sony og canon.På HP-kameraer så har de litt problemer med dette,så tror ikke det funker på de vanlige HP-kameraene. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Dette stemmer veldig godt,fra linsa åpnes til det lukkes.Dette kan stilles på de fleste vanlige digitalkameraene,iallefall på sony og canon.På HP-kameraer så har de litt problemer med dette,så tror ikke det funker på de vanlige HP-kameraene. Står dette om mitt cam. " hvor man kan velge lukkertider manuelt fra 1/1000 sekund, og opp til 60 sekunder. 60 sekunder er ganske spesielt, og gir spennende muligheter ved nattfotografering. Fint. " ? Blir det bra bilde i fart da :P ? Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hvis du kan velge en lukkertid på 1/60 så kan du få fine bilder i fart! Men du må være stødig på hånden da.. Om det blir bra bilder er opp til deg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg