ELLINGSEN Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 avus er bra farge.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Personlig syntes jeg det blir litt for dumt å begynne å style en e36 til e46 look! Det blir ikke fint!! Det som må gjøres for å få en e36 til å se pen ut er: Ny front fanger: M3, Rieger Infinity 1 og 2 eller Schnitzer og eventuelt en leppe. Lys: Bytte blinklys til hvite eller mørke(Kommer an på hva slags farge man har på hovedlysene) Bytte baklys til en farge som matcher fargen på bilen, eller de klassiske hvite og rød Senking: Dette er meget viktig!! Både med tanke på utseende og kjøre egenskaper.(F.eks 50\30 eller 30\15 slik at man får litt ''stup'' på bilen, noe som er meget pent på en e36!) Og M3 speil! Det er sikkert masse annet småfiks som også kan gjøres, men dette er ihvertfall det viktigste!! Her er et eksempel på en gjennomført e36: (Det er en M3 gt) Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 han mangler den nye fronten og angel eyes lykter,ellers lik min. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by Azzido-325i hvis noen er intr i modsa som er gjort på bilen min så se på http://bmw.azzido.no BmwSpesialisten i skien / motortechnics bruker bilen min som demo bil... vil komme masse bilder av tralla mi på den sida der etterhvert oxo... det som er gjort med fronten min er: E46 fanger Hella facelift lykter 96/97 grill og sorte nyrer... og så har jeg bestilt blinkere foran i samme stil som lyktene... Frontlyktene, er det såkalte "demon eyes" ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 ja, er vel det.. Ser bra ut det.:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Noen som veit av noen billige m3'r? Er en i Nordland som har en 96 mod 3.2 cab til 265.. Er ombygd regner jeg med da bildene på nettet viser at den ikke har sportsseter.. noen orgianle til den prisen :) ? Hva må man ca. bet i forsikring på en 93-94mod M3 coupe? kasko.. med 70-80% bonus.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by BMW-323 Dette er gjennomført rå bil.. M3 styling med Gt leppe.. nam.. gjennomført prikk lik 14141 andre biler og... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 er VELDIG få som har komplett m3 utsende.altså front,sideskjørt,speil,hekk, potter, sidelister,senk,hjul,front.. alle har bare noe av det.. eller 1 ting av det..hehe.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Kan kjøpe m3`en min.Selger den ikke under 400.-,påkosta veldig mye!! Kan legge ut bilde av bilen når jeg klarer å konvertere det til 800x600. PS: Ja jeg har demon eyes. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Er jo ikke spess fett i få den til å ligne på en m3 vis det ikke er noe motor i den.....det blir jo bare super jalla. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by just crusing Er jo ikke spess fett i få den til å ligne på en m3 vis det ikke er noe motor i den.....det blir jo bare super jalla. Sant nok.. blir bare stygt, og veldig teit.. Altfor mange som overstyler bilene sine og ( se bare endel av golfene ), men en fint balansert styling som ikke er altfor 'prangende' blir fint, hvertfall i mine øyne.. Bilen til Azzido har jo blitt _meget_ pen nå, og den går jo til gjengjeld bra og :D Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 ja går greit nok... hadde over 200 opp en bakke med full bil på 4 gir... så lenge man har en bmw med motor så går det greit å modifisere den litt... men har du en 316 og styler den som en M3 så er det totalt overkill... er for dumt... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Her er et perfekt bilde av overkill på en 316i.... alt er bytta til og med speila... men ikke til m3 speil faktisk... veit ikke åssen styling speil det er men... ligner på de originale på avstand... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 er vel orginale de der !? værtfall ikke verdt penger hvis det er ikke er org. speil..ser jo prikk like ut.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 de er ikke originale... de er helt firkanta liksom... rette linjer... rett og slett stygge Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg