CRG-Ken Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hei, jeg kjøpte meg nettopp muli tachometer, med oljetrykk føler. men problemet er at den nye trykkvakta som fulgte med, ikke passer inn i det gamle hullet der den orginale sitter, gjenge dimmen er ikke lik:deng . så lurte på om det funker å bruke den orginale eller om jeg må lage en overgang? motoren er en 2.0 ford Ohc. Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hei, jeg kjøpte meg nettopp muli tachometer, med oljetrykk føler. men problemet er at den nye trykkvakta som fulgte med, ikke passer inn i det gamle hullet der den orginale sitter, gjenge dimmen er ikke lik:deng . så lurte på om det funker å bruke den orginale eller om jeg må lage en overgang? motoren er en 2.0 ford Ohc. ingen som vet, eller har no forslag? Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Er det en oljetryksmåler bør du ha en overgang til den føleren som fulgte med, det får du på f.ex TESS. Er det en oljelampe kan du klare deg med den som sitter på bilen. Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 er oljetrykksmåler ja, så da blir det en tur til tess. takk:) Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg