Mr Golf 4 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Det har skjedd litt forandringer siden sist. Blant annet nytt frontsett.Dvs Focal Be N7 Active 3-veis. Oppsettet vil være passivt diskant-mellomtone,resten aktiv. A-stolpe løsningen blir veldig lik denne her. Takk for nå. Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Ser veldig bra ut.. Hvor stor er kassa til suben i hjulbrønnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Den er på ca.30l Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hvordan er det Focal Be N7 settet. har focal 6x9 og lurer litt på å kjøpe det settet. spiller bra?? forresten konge prosjekt, kult å se at folk bygger kvalitet.... focal for life. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Nå har det seg sånn att jeg har kun montert inn kun midtbassen. Håper å få satt inn resten uka her.Venter på en pakke:cool: Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 ser frem til oppfatreringer her ;) kvittet deg med den doble kassa til focal subbene?? jammen slik at jeg kunne kjøpt meg golf stv bare for å kjøpe den av deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Er ingenting som er bedre enn å pusse det der for hånd. Er da ikke så mye. Men ting tar tid serru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hehe.Hvis jeg skal ta dette for hånd Nautiluz,tror jeg det vil ta evigheter. Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 nei det gjør det ikke. Den er så fin å pusse så. Er jo en liten pusse jobb det der i forhold til hele dashbord. Og div dør sider har ikke brukt maskin der. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Ble for klumpete.:angry: Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Gjort litt.:idea: Fra igår:cool: Fra idag. Husk att dette er jomfrustøp Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Synes du skulle ha lagt på litt mere støpeplast mellom dashbordet og 3"en. Så du hadde fått en flatere overgang der. Kan bli leit for deg å trekke den du har der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Genialt vakkert! En ting jeg har lurt på en stund... Må man tenke på varmeutvikling når man skal felle ned kondis og forsterker? Ting kan jo ha en tendens til å bli litt varme under bruk, så bør man ha noen spesiell form for lufting i et "luffet" rom som du har laget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Ferdig pusset a-stolper. Utfordringen her blir vel trekking. Når det gjelder varmegang fra forsterkere,bruk vifter.Du kan jo se på http://www.microplex.no Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 ser det går mye på celine dion:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg