Mr Golf 4 Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Takker. Du skjønner det att Focal har ikke skjønt det med skruehull.De er ikke likt. Gud vet hvorfor..................Men lyden er det ikke noe å si på.........m'm m'm Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Takker.Du skjønner det att Focal har ikke skjønt det med skruehull.De er ikke likt. Gud vet hvorfor..................Men lyden er det ikke noe å si på.........m'm m'm Jeg viste det måtte vere noe med synet mitt ja damndamn Men det er sant nok, lyden som teller! Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Nå er vel snart denne bilen "ferdig" ? Bare dempe dører igjen. Før en kan begynne på nytt med en annen løsning. :D Ryddet opp litt i kabelstyret. Noe kronglete å få til men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Kabel føring på Golf er ikke lett.Får tenke ut noe ombygging foran ved ett senere tidspunkt.Dette er imidlertidig løsning.Vi får se åssen det går på Emma i Oslo 26aug.:hello: :hello: :hello: Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Lovet å si ifra Per, når dempemattene var på lager, og som det går tydelig frem av signaturen min, så er de nå endelig på Norsk jord:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Ja,da ser det ut som det går mot en ny spiller.For håpe jeg blir fornøyd.Prisen er det ikke noe å si på. http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=12303&taxonomy_id=25-121 Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hihi.. Samme spilleren som jeg har! ^_^ Det er sinnsykt pen lyd i den! :D Jeg skjønner ikke en dritt av spilleren i seg selv, men lyden er som sagt helt 100! Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Da er denne i Golfen...http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=12303&taxonomy_id=25-121 Skjønner ikke en dr.....t av innstillingene.Hvordan i all verden skal en justere her hehehe.Har dessverre ikke lyd ingeniør utdanning.Men men,skal vel klare å få gåsehud av Celine Dion ut av systemet vel.Uff,hører dårlig på det ene øret au. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Bra spillervalg det der.. Har akkurat samme :) Vil anbefale dere sterkt å ta fram manualen, vet at det er veldig unorskt og lite maskulint, men i det her tilfelle lønner det seg, tro meg :) Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Dette tar tid.:shake :shake Men det er jo dette som hører med i gamet. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hva blir neste trekk nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 henter opp tråden din jeg per, for jeg har ennå ikke mottatt pengene for utopia settet. regner med det er bare en glipp? avtalen var jo litt annerledes...du har nummeret mitt og konto fortsatt regner jeg med! thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Takk melluh.Fikk slettet denne tråden på en eller annen måte.Ikke spør meg åssen.Avtale er en avtale.Den forholder jeg meg til.Overføring går som avtalt. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 ok, jeg forsto det som at første del av summen skulle blitt overført for en liten tid tilbake, men det hender jeg surrer litt også! :) trivelig bygg forresten du har her...! ser bra ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Takk for det melluh.Da er den første del av avtalen utført fra min side.:blunk: Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg