Caztro Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hei folkens Er det noen som har erfaring med http://www.megabillig.com ?? Lurer på å kjøpe spiller derfra, men er usikker på toll/moms. Caztro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 jeg kjøpte en spiller derifra. kosta 1970 så kom det moms på cirka 200-300 kroner.. så jeg fikk spillern levert på døra for 2200 circa.. så kommer det en regning fra fedex(frakt byrå) 2 måneder etterpå på circa250-300 kroner husker ikke helt. så du sparer en god del ja! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hvordan kan han vite at du sparer endel når han ikke vet hvilket produkt du kjøpte, eller hvor mye tilsvarende produkt koster i norge? Jeg bare lurer...:hvaskjera Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Sparer somregel en hel del ved å handle hos mb.. men man sparer jo enda mere ved å kjøpe selv fra .us :) Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Sparer somregel en hel del ved å handle hos mb.. men man sparer jo enda mere ved å kjøpe selv fra .us :) Apropo det... Har vurdert Lanzar stereo, da mener jeg det dyreste dem har, for det er jo fremdeles billig :P Men er det noe bra? Virker som det er bra trøkk i OPTI serien ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hvordan kan han vite at du sparer endel når han ikke vet hvilket produkt du kjøpte, eller hvor mye tilsvarende produkt koster i norge? Jeg bare lurer...:hvaskjera Heg vet ikke om et produkt på den siden som du ikke sparer på! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Apropo det... Har vurdert Lanzar stereo, da mener jeg det dyreste dem har, for det er jo fremdeles billig :P Men er det noe bra? Virker som det er bra trøkk i OPTI serien ;P Har du hørt OPTI serien ettersom du sier det virker som det er bra trøkk i den?? OPTI 1400D er ingen kvalitetsforsterker spør du meg. Jeg og 4 andre av mine kamerater kjøpte omtrent samtidlig og min og 3 andre sine 1400D gikk til helvette, og det med samme feil på alle 3. En kamerat kjørte 2x12" OPTI på en HTG 264 og spillte greit det alltså..Men ikke noe jeg ville kjøpt igjen. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Eneste jeg har prøvd av OPTI serien er OPTI2000D.. og er MEGET fornøyd..aldri hatt noe som helst problem med den, og den leverer det den lover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg