Gå til innhold

Erfaring med megabillig.com

Ranger emnet


Caztro

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte en spiller derifra. kosta 1970 så kom det moms på cirka 200-300 kroner.. så jeg fikk spillern levert på døra for 2200 circa.. så kommer det en regning fra fedex(frakt byrå) 2 måneder etterpå på circa250-300 kroner husker ikke helt. så du sparer en god del ja!

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer somregel en hel del ved å handle hos mb.. men man sparer jo enda mere ved å kjøpe selv fra .us :)

 

Apropo det...

 

Har vurdert Lanzar stereo, da mener jeg det dyreste dem har, for det er jo fremdeles billig :P Men er det noe bra? Virker som det er bra trøkk i OPTI serien ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan han vite at du sparer endel når han ikke vet hvilket produkt du kjøpte, eller hvor mye tilsvarende produkt koster i norge? Jeg bare lurer...:hvaskjera

Heg vet ikke om et produkt på den siden som du ikke sparer på!

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo det...

 

Har vurdert Lanzar stereo, da mener jeg det dyreste dem har, for det er jo fremdeles billig :P Men er det noe bra? Virker som det er bra trøkk i OPTI serien ;P

Har du hørt OPTI serien ettersom du sier det virker som det er bra trøkk i den?? OPTI 1400D er ingen kvalitetsforsterker spør du meg. Jeg og 4 andre av mine kamerater kjøpte omtrent samtidlig og min og 3 andre sine 1400D gikk til helvette, og det med samme feil på alle 3. En kamerat kjørte 2x12" OPTI på en HTG 264 og spillte greit det alltså..Men ikke noe jeg ville kjøpt igjen.

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår