aicer Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Jo, men noen spesifikken modeller som er noe tess til en billig penge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gutten Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Sett inn Jbl. Da blir du fornøyd=) Utrulig fin å bra lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Har du kjøpt deg anlegg? Jeg kjøpte en cadense fx 604 forsterker, Ground Zero sub, focal access frontsett og kenwood 5534 spiller. Tilsammen 6000 ca.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa16V Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Har du fått d te, er spent, har samme bil, og har planer om d samme Siter Opel Vecra B 1,6GL 16V Opel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hey, har samme bil jeg også.. og skal gjøre det samme innen de neste dagene.. Har allerede spiller montert, og en basser umontert men resten skal gjøres nå en av dagene (bytte alle orginal høytallere).. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hei, (pLxr) her.. :) Sitter på en kamerats konto men skal bare konstantere fakta her.. I Opel Vectra B 97, er det foran 6,5" høytaller + 1" diskant + 3" \ 3,5" mellom-bass\diskant (i andre ord, tre-veis frontsett). Bak er det 1" diskant + 5" høytaller. Det var en bil audio fyr som dro detta ut av en info bok om orginal anlegg for de fleste biler (kjukk bibel for bilstereo selgere ;) Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hei, (pLxr) her.. :) Sitter på en kamerats konto men skal bare konstantere fakta her.. I Opel Vectra B 97, er det foran 6,5" høytaller + 1" diskant + 3" \ 3,5" mellom-bass\diskant (i andre ord, tre-veis frontsett). Bak er det 1" diskant + 5" høytaller. Det var en bil audio fyr som dro detta ut av en info bok om orginal anlegg for de fleste biler (kjukk bibel for bilstereo selgere ;) Blir 5" det samme som 5, 25" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Blir 5" det samme som 5, 25" ? Ja.. På min bil var det 2-vegs frontsett.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsi Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 omegaen min var det 6.5" høytalere, kjøpte først noen 350w Alpine høytalere, de tok faktisk i vinduet når jeg rulla det ned :S så da ble det noen mindre Rockford høytalere.. Overgang til rattet til pioneer spilleren kosta 695,- på bilradiospesialisten... 999,- viss du sku ha med overgang til det orginale displayet også :) Kabler går relativt lett å trekke, men vi sleit litt med å få kablene gjennom "pølsa" og inn i døra, men fikk det til til slutt :D men er ikke sikkert det er helt likt på vectra da ^^ er faktisk bedre lyd orginalt i en vectra enn en omega :) Siter Opel Omega B -1999- 2.0l 16v På let etter ny motor til denna, har du en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 omegaen min var det 6.5" høytalere, kjøpte først noen 350w Alpine høytalere, de tok faktisk i vinduet når jeg rulla det ned :S så da ble det noen mindre Rockford høytalere.. Overgang til rattet til pioneer spilleren kosta 695,- på bilradiospesialisten... 999,- viss du sku ha med overgang til det orginale displayet også :)Kabler går relativt lett å trekke, men vi sleit litt med å få kablene gjennom "pølsa" og inn i døra, men fikk det til til slutt :D men er ikke sikkert det er helt likt på vectra da ^^ er faktisk bedre lyd orginalt i en vectra enn en omega :) Må si meg enig der med orginal lyd vectra vs omega. kjører riktig nok vectra a men syns org høytalerne der spilte ganske så bra! Men ikke bra nok. Har fullt Alpine Type R system i hele bilen. 2 forsterkere pluss 1farads kondensator. må si det spiller veldig bra! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Har akkurat satt inn en 1000W forsterker fra DynaBEL som drar alle orginal høytaller i min vectra b, har justert vekk all bass i de elementene slik at subbern min tar seg av den jobben. det er digg pga da kan orginal høytallerene brukes bedre nå som de ikke jobber med å lage bass oxo..:D Men har kjøpt Focal baksett, og skal kjøpe focal frontsett snart slik at det blir enda bedre ;D Men lykke til med ditt prosjekt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Joki Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Finnes overgang til display og rattbetjening til alle pinoeer spillere? Vurderer å putte inn en Pioneer AVIC-1XR å no focal 3 veis komonent høyt foran. Kjedelig lyd i de orginale høyt. Håper å kunne få litt feet lyd uten no ekstra forsterker å sub. Må ha plass til barneogn i bagasjen... :( Siter 2007 Nissan Navara 35" 2009 BMW 320 XDRIVE 1983 Golf 1,5C X 2008 Polaris RMK Shift 600X 2006 Volvo S40X 1996 Ford MondeoX 1986 Toyota LandcruiserX 1996 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aicer Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Beklager for min lite aktivt deltagelse den siste tiden, har ikke tilgang på internett der jeg bor for tiden.... Har enda ikke fått kjøpt inn noe anlegg siden jeg må kjøpe dekk først og dermed kjøper jeg også nye felger.... Det jeg har satt opp som mest trolige kjøpet når jeg sålangt kommer er: ALPINE CDA-9855R CD MP3 car radio + Pix pouch 36 CD Black 3570+140kr frakt=3710 Evus Access, 1090+140(ca)=1230 Sum=4940+adapteret til rattkontrollene som kommer på rundt 900 så Kjøper jeg felger og dekk til ca8000 i tillegg så blir det ca 14k, så jeg får bare begynne å spare... Må jeg koble noen av ledningene selv bak spilleren eller er det bare adapter og sånne kabler som jeg må plugge inn? Så en tråd der det var en kar som måtte koble noe av det selv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Må jeg koble noen av ledningene selv bak spilleren eller er det bare adapter og sånne kabler som jeg må plugge inn? Så en tråd der det var en kar som måtte koble noe av det selv.... Hehe, min tråd du sikter til ;) Den gule og røde er kobla om på opelen. Koble den gule fra spiller på den røde, då funker den (du må slå den på og av). Kanskje viss du kobler til den røde på den gule vil spilleren funke som ein original (at den slår seg av når du tar ut nøkkelen, genialt det ;) ) Har ikkje prøvd det siste, men skal det viss det er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aicer Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Kan godt hende ;) Jeg mener adapteret som kobler spilleren til display og rattkontroll... Er det bare å sette inni eller må jeg koble noen av ledningene selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg