TurboMx5 Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hei. Jeg har tenkt å importere en multimedia-spiller til bil fra statene. Dette er en kenwood DDX-6019. Var en tur innom Oslo Bilstereo på Kalbakken, og der mente de at det var klin umulig å få denne stereoen til å fungere i en norsk bil! Han mente han hadde en lang liste over ting som ikke ville virke på en US radio i en norsk bil, og at jeg burde kjøpe den hos han i stedet for ca 13.000,- i stedet for å importere den selv og betale ca 8000,- totalt.... Så det jeg lurer på er om Oslo Bilstereo har rett, eller kan jeg få det til å fungere ved å importere en selv fra statene? Takker for alle svar! Link: http://cgi.ebay.com/KENWOOD-DDX6019-DVD-CD-MP3-RECEIVER-6-95-LCD-NEW-2006_W0QQitemZ9729373989QQihZ008QQcategoryZ94841QQtcZphotoQQcmdZViewItem http://www.kenwoodusa.com/products/ListProduct.aspx?k1=2&k2=38&k3=149&pr=2349 Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Montering og plasseringsmessig, så er vel hovedsaken at den tar to spor bare..? Teknisk vet jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 2 spor?? Tenker du på om den er 2-DIN størrelse? I såfall, det er den, og det passer i min Rav4.... m'm Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Tenkte på 2 DIN ja, huska ikke helt ha det het, så jeg gadd ikke prøve meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Er vel slik at det blir litt rot med oddetallsradio eller hva det kalles. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Er oddetallsradio samt at den ikke har RDS/AF osv. Så om du hører på radio er us-radioer ubrukelige i norge spør du meg. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 men om du ikke er avhengig av radio er det bare slå til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 har funnet samme stereo i Tyskland.... http://cgi.ebay.de/Kenwood-DDX-6029-Doppeldin-DVD-TFT-DDX-6029-DDX6029_W0QQitemZ4651765870QQcategoryZ38775QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Til ca samme pris som fra statene. Hvis jeg bestiller fra tyskland, vil de da trekke fra 16% moms de har der? Og hvis jeg legger til norsk moms + frakt, vil prisen bli sånn ca rundt 8000,-? EUR 919 + EUR 25 (frakt) - 16% moms + 24% norsk moms = 7886,- NOK Vil dette bli riktig? Valutaomregner: http://www.dinside.no/php/art.php?id=104522 Mvh remi Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 evt om du går for denne. er ikke kenwood,men er ikke værst http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1362&PHPSESSID=372c637e8d224848b2e2d577af1a528c Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Den er fin den fra Pioneer, men jeg må ha en multimedia-spiller som er 2DIN størrelse. Jeg har en 1DIN multimedia-spiller montert i dag, men jeg er så jævla lei den skjermen som går opp og ned hele tiden.... Derfor må jeg ha en 2DIN spiller.... m'm Kall det gjerne et luksusproblem.... hehe Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jeg fant ett firma i Kina som laga litt sånnt forskjellige greier. Er jo totalt noname da men om det funker så er det jo bra. Har bestilt en indash-skjerm til under 2k som skal være "kurant". Har bedt om prisliste og veit dem har noen 2 DIN produkter. F.eks den ene her : 6.5 '' 2-din embedded TFT-LCD DVD player W/TV/AM/FM/AMP ·Resolution: 960x3(RGB)x234pixel ·Aspect Ratio: 16:9 ·Color System: AUTO/PAL/NTSC/SECAM ·Sound System: D/K, B/G, I, M ·Built-in DVD player & TV tuner inside ·Built-in Radio: AM/FM inside ·Built-in AV input & output(including the input of moving backward a car)inside ·Built-in the prepositive AMP Output( prepositve left, prepositive Right,postpositive left, post right) inside ·Compatible for DVD /SVC / VCD / DVCD / MP3 / CD/ CD-R / DVD-R / DVD+R/DVD/ RW/ DVD+RW ·CATV all channels subjoin TV Receiver, preset over 40 broadcasting programs by grouping ·Chinese, English, Russian, Italian, Spanish, German, French, Portuguese, Dutch and Arabic Screen display ·Full function remote control with OSD Menu ·Automatically Switch the rear-view condition in LCD Screen, when moving backward. ·Radio: AM/FM can memorize over 40 broadcasting programs by grouping ·Audio Output: 4X30W(Max) ·Power Consumption: 80W ·Powe Supply: Auto Storage battery (12V) ·Working Temperature: 0℃-60℃ ·Optional Accessory :CD Changer (SANYO Brand) (edit : kopierte vist inn feil specs sist) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Den spilleren jeg har i dag kommer fra et "no-name" firma, eller Kina-import om du vil kalle det. Skikkelig juggel! Mye småfeil som er irriterende! Vil heller betale litt ekstra og få en vare som er fra en kjent produsent. Vil ikke ha mer kina-import-juggel.... Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jeg har en divxspiller i bilen nå og den funker fint som pokker den. Er villig til å satse mere på "billige" produkter. Tross alt så har jeg ikke tro på at industrien er så dårlig i kina som ellers i verden. Endel pc-skjermer blir f.eks laget på samme fabrikk men når dem blir solgt så har dem forskjellige merker på seg selv om dem faktisk er helt like. Skjer nok med endel flere produkter en det folk selv tror ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FtZ Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 det meste kommer jo fra kina uansett , di er bare produsert på "lisens" og på satt en logo er i mange tilfeller samme produsentet som lager en pioneer sak og en no-name sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 slik at skjermen står oppe hele tiden ja ;) my bad :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg