Kjetil cab Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hmm, du kan jo få sveiset det som ble knekt? Holder på med diverse selv om dagen, blir nye felger (i posten nå), nytt stereoanlegg under bygging, skifte gitter i bakfanger, fikset ny dørlås (og kodet den). Skal skifte alle foringene bak til powerflex. Men har enda ikke funnet ut hvorfor den fjernstyrte sentrallåsen ikke funker.. sentrallåsen funker jo når jeg bruker nøkkel. Alt skal være klart til den første klare soldagen for cab slår inn :) rustent å dårlig så må byttes ut :P har sitti på helt siden UNO ble lagd,er bilen fra filmen vettu ;) så,hadde håpet få tak i el fått noen til å bygge nytt i rustfritt. skal bestille hele M3 E46 pakka snart,tar seg sykt bedre ut med den ;) må bytte en del på bilen selv jeg. mye utgifter men.. håper få den helt strøken til første sommerdag ;) dekk trenger jeg selv. selge de du har på bildet el? kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 rustent å dårlig så må byttes ut :Phar sitti på helt siden UNO ble lagd,er bilen fra filmen vettu ;) så,hadde håpet få tak i el fått noen til å bygge nytt i rustfritt. skal bestille hele M3 E46 pakka snart,tar seg sykt bedre ut med den ;) må bytte en del på bilen selv jeg. mye utgifter men.. håper få den helt strøken til første sommerdag ;) dekk trenger jeg selv. selge de du har på bildet el? kjetil Å faen, jeg visste ikke at bilen var fra filmen :) De jeg har på bildet er desverre solgt. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Kjedet meg litt i går kveld og gjorde følgende: Skiftet gitter på bakfangeren Skiftet bremselysbryter (på bremsepedalen), fikk selvsagt feil men fikk mekket den til å fungere. Tok en diagnosetest for å sjekke at alt er som det skal etter en vinter :) Fikk opp en melding om hjernen, hmm... får ta en ny sjekk snart. Dørlåsen sluttet plutselig å fungere, så kjøpte meg et rep.sett og kodet en ny lås :) Enkel jobb egentlig ! Men det var litt slit å ta ut dørlåsen ut av døren, trangt :( Skiftet tårnlager... her er den gamle Og den nye ! Tok ut det gamle stereoanlegget og trakk opp hele bagasjerommet Stereoanlegg under oppbygging:) Kondensatorene får nye 50mm^2 strømkabler God plass med 50mm^2 kabler:) Bygget meg en kasse i papp for å sjekke om den passer... mye arbeid Tykk nok frontplate :) Subkassen begynner å ta form Fikset ei foring til bassporten for at den ikke skal ta borti subwooferen. Den nye subwooferen min. Ground Zero Nuclear 12" på over 2000W RMS :D Kassen er ferdig :) Alt ferdig, spiller helt sinnsykt :D Passet akkurat i bilen på millimeteren Neste blir å skifte alle foringene til powerflex, de er bestilt og underveis :) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Ble bra det der! Smart løsning med subbkassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Ble bra det der! Smart løsning med subbkassen. Takktakk :) Du kan tru jeg spekulerte lenge på kasseformen, ENDELIG fant jeg en bra subwoofer som krever ganske liten bassreflekskasse. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Nye vårbilder :) GT frontsplitters montert, nye dekk&felger Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Feeet bil :D hvordan felger er det du har der foresten? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Feeet bil :Dhvordan felger er det du har der foresten? Takktakk ;) noe BBS-lookalike felger jeg kjøpte på ei sjappe. De ser bedre ut i virkeligheten, chromekanten er sykt blank:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 kunne tenkt meg noen sånne hvordan er det å kjøre med 19 tomms da? er det å anbefale? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Jeg har 18" så kan ikke svare på hvordan det er med 19", men det skal vel ikke være noe verre det:) bilen blir litt høyere eneste.. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Bilen er til salgs gitt ! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1907024&template=default&orderby=innldato%20DESC&siste5=X&co=no〈=no&ant=5 Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 skal prøve igjen? 2 eller 3 gangen du legger den ut? vanskeligt å bli kvitt? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 skal prøve igjen? 2 eller 3 gangen du legger den ut? vanskeligt å bli kvitt? Denne har da aldri vært ute til salgs før :) Veldig enkel å bli kvitt, forsvinner over helgen ser det ut som :( :( Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 da beklager jeg.. husker feil jeg da.. fin bil, sikkert lett å få solgt.. hva blir neste bil da? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Sinnsykt fin den der!! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg