Frodo_ Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Men hvor er de kjøpt, og prisen? Edit: Fikk svar på PM Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Sykt fett bmw prosjekt! Mange bra detaljer! men synd det der med nummerskiltene på side 11... hehe :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 HEhe, det ble fikset nå :P Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Det gamle 40/40 senkesettet er til salgs. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff90 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Sykt nice bil ! Hvor kjøpte du bakfangeren? Mye ga du for den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Sykt nice bil !Hvor kjøpte du bakfangeren? Mye ga du for den ? Takktakk :) Det er en Rieger E36 (E46-look) Kjøpte den på GSbildeler.no Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Hvilke øyelokk er det du har? Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hvilke øyelokk er det du har? Det er ikke Rieger hvertfall for de er mye større. Tror jeg kjøpte de fra koed (?) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Okei, for jeg har noen som dekker en tredjedel av lykta og vil ha noen mindre. Kjøpte noen som skulle være mindre, men de var jo seff like.. Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Nå husker jeg, jeg kjøpte det hos en lokal bilstylingsjappe :) usikker på merke... Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Du kan få kjøpe mine Frodo_ når jeg plukker de av til våren ;) Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil cab Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 hei. vet du ca pris på Scorpion DTM effektanlegg,å hvor jeg kan bestille,kjøpe det? får man det ferdig til utblås begge sider bak? knakk akkurat effektanlegget på min,trenger sårt å få fikset det,å skal ha dobbel DTM på hver side bak siden bak fanger er tilpasset til utblås begge sider. kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 hei.vet du ca pris på Scorpion DTM effektanlegg,å hvor jeg kan bestille,kjøpe det? får man det ferdig til utblås begge sider bak? knakk akkurat effektanlegget på min,trenger sårt å få fikset det,å skal ha dobbel DTM på hver side bak siden bak fanger er tilpasset til utblås begge sider. kjetil Hei :) Jeg kjøpte det fra http://www.koed.dk for ikke mange kronene, veldig billig her! Hmm, usikker på om du får Scorpion DTM med dobbel... du får sjekke ut http://www.koed.dk vet at de har noen dobbelutblåsninger hvertfall. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil cab Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 oki. sjekket litt der men lite info ang det. hadde dobblet før,men knakk her om dagen. å bak fanger er tilpasset osv til dobbel på hver side så synd å måtte ha kun på en side,når det er hull til potter på høyre side også :P hehe.. ute etter rustfritt. noen som vet om noen bra linker el butikker som kan fikse sånt? å radiatoren begynte lekke litt her om dagen. dyrt for ny? litt div som må gjøres før sommeren slår inn vettu. sommerbil så må være strøken når cabèn skal ned ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hmm, du kan jo få sveiset det som ble knekt? Holder på med diverse selv om dagen, blir nye felger (i posten nå), nytt stereoanlegg under bygging, skifte gitter i bakfanger, fikset ny dørlås (og kodet den). Skal skifte alle foringene bak til powerflex. Men har enda ikke funnet ut hvorfor den fjernstyrte sentrallåsen ikke funker.. sentrallåsen funker jo når jeg bruker nøkkel. Alt skal være klart til den første klare soldagen for cab slår inn :) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg