GlennK Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 1 stykk original Volvo spacersats selges. Eneste spacers som blir godkjent på 240? Nytt i eske, komplett med hjulbolter, hylse for å sette in nye hjulbolter, monteringsveiledning og nye bolter for å feste bremsekalippere. Nytt hos Volvo eller Pedersens = 2625.- Kom med bud. Mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hei byr dæ 500 kr + frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Trenger jeg i det hele tatt å si at skambud er uønsket? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 ok. får nytt for 1200 kr. så.... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 ok. får nytt for 1200 kr. så.... :-)Da burde du kjøpe inn noen sett, for de koster det dobbelte fra Volvo nå i forhold til for 4 uker siden. Til og med Pedersens gjorde store øyne når de fikk inn på lager og så den nye prisen. Tør jeg spørre hvor de selges for 1200.-? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 kjøpe fra sweden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 kjøpe fra sweden. Da kan du gjerne sende meg en PM, for jeg har akkurat fått mine fra Sweeden, og det ble ikke så mye billigere enn Pedersens nei...... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg