Islanwind Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Skal ha meg ny spiller i bilen.. Trenger forslag ;) Setter budsjettet til maks 1500.. Kravene er ikke store for meg.. Mp3,minst 1 linjeutgang..og god lyd.. Fint viss den er på http://www.megabillig.com, da jeg tenkte å bestille andre ting derifra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Bare så det er nevnt koster det mer penger enn du får opplyst på megabillig om du vil ha radio, pga. at prisene på megabillig er med amerikansk radio, og det koster litt å få gjort den om. Og med ditt budsjett tror jeg det vil lønne seg å kontakte noen forhandlere og prøve å få en bra pris her i Norge... Nå er riktignok ikke dette noe fasitsvar, men en tanke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Okey.. Men er åpen for forslag for spillere, utenom hos megabillig da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Okey..Men er åpen for forslag for spillere, utenom hos megabillig da :) Stilren og god spiller til en OK pris. Pioneer DEH-30MP Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Tøff den... Men etter hva jeg har hørt, og av egne erfaringer, så ryker linjeutgangene til pioneer før du vet ordet av det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 jeg synes pioneer er de beste spillerne.. hvis noe ryker er det jo garanti! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har du erfaring med dårlige linjeutganger..? SÅ viss de ryker så kan jeg ta det på garantien...? jeg synes pioneer er de beste spillerne.. hvis noe ryker er det jo garanti! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Tøff den... Men etter hva jeg har hørt, og av egne erfaringer, så ryker linjeutgangene til pioneer før du vet ordet av det?? Har aldri hørt. Men snakker du med "de store gutta" så anbefales det i 90% av tillfellene alpine eller pioneer. :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Den pioneer spilleren der frista jo egentlig.. Såg bra ut :) Og Aux er godt å ha, viss jeg vil koble til ipoden eller pc, viss det funker? Eller denne? http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1511 Såg ikke like bra ut men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Det at linjeutgangene ryker skyldes ikke dårlige spillere, men dårlig/feil montering. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Tøff den... Men etter hva jeg har hørt, og av egne erfaringer, så ryker linjeutgangene til pioneer før du vet ordet av det?? Jeg har brukt Pioneer i alle år og aldri hatt dette problemet. Har selv den 30Mp spilleren i dB drag bilen vår og er kanonfornøyd, bedre spiller til 1499,- tror jeg ikke du finner:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Okey.. Bestilte meg den jeg;) Takker for hjelpa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg